سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۶ در ۶:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

رسول صدرعاملی: جشنواره حسنات اردیبهشت‌ماه ۹۷ در اصفهان برگزار می‌شود

hasanat-sadrameli1

دبیر هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات گفت: این جشنواره از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما، رسول صدعاملی عصر سه‌شنبه در نشست خبری هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با اشاره به تغییر زمان برگزاری هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار کرد: این دوره از جشنواره با توجه به مشکلات مالی و کمبود اعتبار قرار است ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار شود.

وی با بیان اینکه حسنات جشنواره تمام قد اصفهانی است، تصریح کرد: پایگاه اصلی این جشنواره اصفهان است و همانند جشنواره اصفهان کسی نمی‌توانند در خصوص برگزاری و یا عدم برگزاری این جشنواره در دیگر شهرها اظهار نظر کند.

دبیر هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با تاکید بر اینکه حسنات تیکه‌گاه مناسبی برای فیلمسازان است، افزود: حسنات تنها جشنواره‌ای است که در  طول ۶ دوره‌ برگزاری به همت بخش خصوصی برگزار شده است و خصوصی مانده است.

وی با بیان اینکه موضوع جشنواره حسنات موضوعی جهان شمول است، اضافه کرد: همه هنرمندان امکان تولید فیلم با موضوعات جشنواره حسنات را دارند و نمی‌توان گفت موضوعیت این جشنواره دست فیلمسازان را بسته است.

hasanat-sadrameli

صدرعاملی با بیان اینکه امروز جشنواره حسنات به بلوع رسیده است، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مختلف مشکلات این جشنواره برطرف شود و با آرامش خاطر بیشتری جشنواره را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح یاران حسنات نیز گفت: حسنات در اصفهان هزاران نیروی بالقوه و علاقمند به  عرصه فرهنگ و هنر دارد که می توانند پای برگزاری این جشنواره بایستند.

دبیر هفتمین جشنواره ملی فیلم  کوتاه حسنات با بیان اینکه مشکل بزرگ ما در ارتباط با جشنواره‌ها توزیع مناسب تولیدات است، افزود: باید توجه داشته باشیم که بسیاری از تولیدات فیلم‌سازان جوان به دلیل پشتیبانی مناسب در آرشیو میماند و بهره‌برداری لازم را ندارند و باید مسئولان جشنواره‌ها برای این امر نیز برنامه ریزی داشته باشند.

وی پایداری جشنواره حسنات در اصفهان را بسیار دغدغه آفرین  برشمرد و گفت: این جشنواره ها در اولویت شهرداری‌های معتبر جهانی است چراکه موجب شورآفرینی و انرژی در جوانان می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>