سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۳۹۶ در ۶:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب

جشن پایان سال «کات» برگزار شد/ مومنی شریف: نشاط و امید وجه مشترک آثار «کات» است

Jashn-Cut

نخستین جشن پایان سال «کات» با حضور مدیران ارشد حوزه هنری در سالن نمایش «باشگاه فیلم سوره» برگزار شد.

به گزارش سوره سینما،  این مراسم که ۲۰ اسفندماه در سالن نمایش «باشگاه فیلم سوره» برگزار گردید با معرفی نسل تازه فیلمسازان جوان و متعهد فعال در گروه هنری «کات» همراه بود.

در این مراسم با حضور محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری، محمد حمزه زاده، رئیس سازمان سینمایی و سایر مدیران سینمایی حوزه هنری از ۱۰ کارگردان جوان گروه هنری «کات» تقدیر شد و آثار منتخب آنان در سال ۹۶ به نمایش درآمد.

Jashn Cut (1)

محسن مومنی شریف پس از نمایش آثار درخصوص این تولیدات گفت: آن چیزی که وجه مشترک همه این آثار بود، فضای نشاط و امید حاکم بر خانواده و افراد بود. و این جای تقدیر و تشکر دارد که توجه به امید در میان فیلمسازان جوان پررنگ است.

رئیس حوزه هنری با تاکید بر ادامه این روند، صبر بر سختی ها در مسیر رشد و فیلمسازی را خاطرنشان کرد و گفت: خیلی وقت ها مشکلات و مضیقه های مالی موجب پیشرفت و زمینه ساز خودسازی جوانان می شود. البته در عین حال باید تلاش کنیم تا این مسیر هموارتر شود.

Jashn Cut (2)

محمد حمزه زاده، رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری نیز در بخش دیگری از این آئین با تقدیر از تلاش فیلمسازان، جوان به ایشان تشکر و خداقوت گفت و از مضامین ارزشمند فیلم ها تمجید کرد.

حسین دارابی، مدیر گروه هنری «کات» در بخش ابتدایی این مراسم به شرح فعالیت های این گروه پرداخت و روند رشد و تولیدات این مرکز را در سال اخیر تشریح کرد.

Jashn Cut (3)

گفتنی است گروه هنری «کات» به عنوان «مرکز تخصصی تولید فیلم کوتاه داستانی» وابسته به باشگاه فیلم سوره با هدف شناسایی و حمایت از فیلمسازان جوان از ۲ سال پیش شکل گرفت و در سال ۹۶ موفق به تولید ۱۴ فیلم کوتاه داستانی و تیزر فرهنگی شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>