سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ فروردین ۱۳۹۷ در ۹:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آرزوی موفقیت هومن سیدی برای فیلم نرگس آبیار و هوتن شکیبا/ عدم حضور در «شبی که ماه کامل شد»

seyedi-shakiba-abyar

هومن سیدی با انتشار متنی، از عدم حضور در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار خبر داد و برای هوتن شکیبا و سایر عوامل پروژه آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی «شبی که ماه کامل شد»، با انصراف هومن سیدی از حضور در این فیلم، هوتن شکیبا به عنوان یکی از درخشان‌ترین بازیگران تئاتر، تلویزیون و سینما به پروژه‌ی جدید موسسه تصویر گسترپاسارگاد به تهیه‌‌کنندگی محمدحسین قاسمی اضافه شده است.

هومن سیدی در متنی که در اینستاگرامش منتشر کرده است، ضمن ابراز تاسف از عدم عضور در فیلم جدید نرگس آبیار، برای هوتن شکیبا آرزوی موفقیت کرده است.

در متن هومن سیدی آمده است:

« متاسفانه با همه عشق و احترامی که برای تیم فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» قائلم ،اما به دلیل مشکلات شخصی غیر مترقبه ای که برایم ایجاد شد ،ناگزیر به انصراف شدم.

کم سعادتی و بدشانسی بنده باعث شد تا همکاریم با نرگس آبیار نازنین و محمد قاسمی درجه یک و تیم بازیگری عالی و پشت صحنه ای حرفه ای را از دست بدهم.

در این سال جدید آرزوی بهترین ها رو برای تیم سازنده دارم و مطمئنم که یکی از بهترین فیلم های سال آینده در راه است مخصوصا هوتن شکیبا عزیز که انصافا بهترین جایگزین برای اون نقش.

همتون بدرخشید.

دوستدار شما، هومن سیدی »


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>