سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ تیر ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب
ادامه مراحل فنی/

«رنج و سرمستی» جهانگیر الماسی تمام شد

ranj-va-sarmasti

فیلمبرداری فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» به کارگردانی جهانگیر الماسی به پایان رسید.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» به کارگردانی جهانگیر الماسی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، فیلمبرداری فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» به تهیه‌کنندگی محمد نشاط  به پایان رسید. فیلمبرداری این فیلم که اواخر سال ۹۱ در تهران شروع شد پس از مدتی گروه به شهرستان ایلام اعزام شد و بخش‌های زیادی از این فیلم در این شهرستان فیلمبرداری شد.

بعد از اتمام فیلمبرداری در ایلام گروه دوباره در شهرک دفاع مقدس تهران شروع به کار کرد و بعد اوایل هفته پیش به مدت ۴ روز به مشهد رفتند و به مدت ۳ روز صحنه‌های مربوط به حرم مطهر امام رضا (ع) و غیره را دراین شهر فیلمبرداری کردند و تولید این فیلم در به طور کلی به اتمام رسید. تدوین «رنج و سرمستی» توسط کیانوش عیاری به طور همزمان انجام می‌شد که طی چند روز آینده به اتمام می‌رسد و دیگر مراحل فنی این فیلم ادامه می‌یابد.

احتمالا اولین نمایش «رنج و سرمستی» اولین ساخته جهانگیر الماسی  در جشنواره فجر امسال خواهد بود. ماهچهره خلیلی، احمد کاوری، شهرام پوراسد و مهدی صبایی در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم درباره زنی است که توسط عراقی‌ها به اسارت گرفته می‌شود. وی باردار است و فرزندش توسط آنها کشته می‌شود. در سال ٨٢ که آغاز جنگ امریکا و عراق است وی در یک موقعیت جدید قرار می‌گیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>