سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ تیر ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

نگین صدق گویا و چهار فیلم تلویزیونی آماده نمایش

negin-sedgh-gooya2

نگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون چهار فیلم ۹۰ دقیقه‌ای در نوبت پخش دارد.

نگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون چهار فیلم ۹۰ دقیقه‌ای در نوبت پخش دارد.

صدق گویا درباره فعالیت های خود به سوره سینما گفت: اگر از قصه یا کاراکتری که به من پیشنهاد می شود، خوشم نیاید، نمی توانم آن را بازی کنم و مثل خیلی از همکاران دیگر ترجیح می دهم کار نکنم، اما به چیزی مشغول نشوم که به آن تعلق خاطر ندارم.

وی افزود: سریال یک مجموعه نمایشی چندین قسمتی است و به مدد آن،  خواه ناخواه بازیگر در یک مدت خاص مورد توجه قرار می گیرد ، همینطور یک فیلم سینمایی طی چند ماه روی پرده اکران است، اما یک تله فیلم حداکثر چند بار آن هم با فاصله زمانی زیاد  از تلویزیون پخش می شود و این موضوع باعث آن است که در تفکر عامه یک بازیگر تله فیلم کم کار جلوه کند. با این حال، تا متنی من را به خود درگیر نکند، نمی توانم همکاری در آن را بپذیرم.

Negin-sedgh-gooya1

این بازیگر ادامه داد: چندین تله فیلم دارم که هنوز پخش نشده، اما گمان نمی کنم حتی پس از پخش هم در نظر مردم یک بازیگر فعال جلوه کنم! به هر حال به زودی تله فیلم های «پایانی در کار نیست» به کارگردانی فرزاد موتمن، «ماموریت غیر ممکن» به کارگردانی محمدجواد نجف زاده، «شهری که نمی خوابد» به کارگردانی حسن آخوندپور و «نفس» به کارگردانی شهروز شکور زاده که قرار است تیر ماه در جشنواره یاس تهران شرکت داشته باشد، پخش خواهند شد.

نگین صدق گویا سریال «به کجا چنین شتابان» را در کارنامه دارد و آخرین فیلم سینمایی که بازی کرده «مانا» نام دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>