سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ فروردین ۱۳۹۷ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» ۳ میلیاردی شد/ رونمایی از تیزر جدید

filshah

تیزر جدید انیمیشن سینمایی «فیلشاه» همزمان با عبور گیشه این فیلم از مرز فروش ۳ میلیارد تومان رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، تیزر جدید انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری توسط امید میرزایی تدوین شده است.

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» تازه‌ترین محصول گروه «هنر پویا»، در حالی پنجمین هفته اکرانش را سپری کرد که مجموع فروش آن تاکنون از مرز ۳ میلیارد تومان عبور کرده است.

«فیلشاه» که از نوروز ۹۷ در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده، با بازگشایی مجدد مدارس، اکران های دانش آموزی آن به تازگی آغاز شده است.

در خلاصه داستان «فیلشاه» آمده است: رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود… .

«شاهزاده روم» محصول قبلی گروه «هنر پویا» در اکران سال ۹۴ موفق شد با مجموع فروش ۵ میلیارد تومان به رکوردی تازه در فروش تاریخ انیمیشن ایران دست یابد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>