سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۱:۱۶ ب.ظ چاپ مطلب
یک کارگردان فیلم اولی گفت:

«چهل و هفت» را با دست خالی ساختیم/ روایتی از انتخاب‌های اجباری

otraghchi_47

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «چهل و هفت» جمعه ۳۱ فروردین با حضور کارگردان و بازیگران فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «چهل و هفت» به کارگردانی احمد اطراقچی و علیرضا عطاالله تبریزی جمعه ۳۱ فروردین با حضور کارگردانان و بازیگران فیلم در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

پیش از نمایش این فیلم احمد اطراقچی یکی از کارگردانان فیلم گفت: ما این فیلم را با دست خالی ساختیم و هیچ حمایتی از هیچ سازمان و ارگانی نداشتیم و بسیار خوشحالیم که شرایط نمایش این اثر برای هنرمندان، اهالی رسانه و مهمانان در پردیس چارسو و سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه برای کارگردان‌های فیلم اول نمایش اثرشان از هر مقوله دیگری مهم‌تر است، گفت: فیلم چهل و هفت درباره خشونت علیه زنان و بالاتر از آن درباره مفهوم کلی خشونت در جهان امروز است. ناهنجاری و رفتاری که متاسفانه در روزهای گذشته نیز در جامعه خودمان شاهد آن بودیم و بسیاری از ما را ناراحت کرده است.

وی ادامه داد: این فیلم قصه سه زن را روایت می‌کند که در مقطعی داستان زندگی آنها با یکدیگر گره می‌خورد.

علیرضا عطاالله تبریزی کارگردان دیگر فیلم نیز گفت: این فیلم درباره تصمیم‌گیری و انتخاب است اما انتخابی که از سر اجبار و امیدوارم از فیلم لذت ببرید.

در این مراسم شقایق فراهانی، شیدا خلیق، احسان شاملو، محمدرضا غفاری، پانته‌آ پناهی‌ها، نوید محمودی و بسیاری از اهالی هنر و رسانه حضور داشتند.

فیلم سینمایی «چهل و هفت» به کارگردانی احمد اطراقچی و علیرضا عطالله تبریزی و تهیه کنندگی ناهید دل آگاه روایتگر داستان سه زن از سه طبقه اجتماعی در شب آغاز زمستان است.

لادن مستوفی، شقایق فراهانی، ریما رامین فر، مهدی احمدی، شیدا خلیق، مهرنوش ستاری، بهنام مومنی و محمدرضا غفاری با هنرمندی حمیدرضا آذرنگ بازیگران فیلم هستند. علی زادمهر مشاور امور رسانه ای فیلم است و پخش بین المللی فیلم با الی ایمیج به مدیریت الهه نوبخت است.

دومین نمایش این فیلم روز شنبه اول اردیبهشت ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی چارسو خواهد بود.

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>