سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۳:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر بازرگانی سازمان سینمایی حوزه هنری:

۱۲ محصول جدید حوزه هنری را ارائه کردیم/ دلایل کاهش استقبال از بازار فیلم

naghibi

به گفته مدیر بازرگانی و امور بین الملل سازمان سینمایی حوزه هنری، این موسسه با ۱۲ محصول که تولید سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ هستند در بخش بازار سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم حاضر شده است.

به گزارش سوره سینما، مریم نقیبی مدیر بازرگانی و امور بین الملل سازمان سینمایی حوزه هنری درباره غرفه این موسسه در بازار فیلم سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: تعداد محصولات سازمان سینمایی حوزه هنری در بازار ۱۲ عنوان است.

وی افزود: ما با تولیدات سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به جشنواره جهانی فیلم فجر آمده‌ایم و برای مشتریان محصولات جدیدی مانند «دایان»، «سرو زیر آب»، «اسکی باز» و… را عرضه کرده ایم.

نقیبی همچنین اعلام کرد: یک انیمیشن کوتاه به اسم «آقای گوزن» را هم در آثار جدیدمان داریم که امیدواریم نظر مهمانان خارجی را جلب کند.

مدیر بازرگانی و امور بین الملل سازمان سینمایی حوزه هنری در ادامه صحبت‌هایش به مشکلات قدیمی بخش بازار اشاره کرد و و این مشکلات را از دلایل کاهش استقبال از بخش بازار دانست.

وی در پایان گفت: متاسفانه بعضی از مشکلات وجود دارد که هر سال تکرار می‌شوند برای مثال هر سال اطلاعات مهمان‌ها خیلی دیر به دست ما می‌رسد و از برنامه این افراد خبر نداریم و نمی‌دانیم چه زمانی به کاخ جشنواره می‌آیند یا برنامه‌شان چیست.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>