سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب
حامد بهداد در نقش اصلی/

مسعود سلامی «زندگی جای دیگری است» را فیلمبرداری می‌کند

masoud

فیلمبردار فیلم سینمایی «هیچ» در پروژه سینمایی «زندگی جای دیگری است» همکاری می‌کند.

فیلمبردار فیلم سینمایی «هیچ» در پروژه سینمایی «زندگی جای دیگری است» همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی وارد مرحله پیش‌تولید شده است. این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی سید امیرسیدزاده و به مدیریت تولید مرتضی متولی در حال حاضر روند مذاکره با عوامل و انتخاب  بازیگران را سپری می‌کند. تاکنون حضور مسعود سلامی به عنوان مدیرفیلمبرداری در لیست عوامل قطعی شده و حامد بهداد به عنوان نقش اصلی در این فیلم حضور خواهد داشت. طی چند روز آینده تعدادی از  بازیگران تئاتر به جمع بازیگران این فیلم خواهند پیوست.

 تقریبا انتخاب لوکیشن‌ها انجام شد و تمام صحنه‌های این فیلم در تهران فیلمبرداری می‌شود. طبق برنامه ریزی انجام شده طی ۱۵ روز آینده منوچهر هادی سومین فیلم سینمایی خود را کلید خواهد زد.منوچهرهادی فیلم‌های سینمایی «قرنطینه» و «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را کارگردانی کرده است. مسعود سلامی که در فیلم قبلی هادی را فیلمبرداری کرده، فیلمبرداری فیلم‌های سینمایی «بیست»، «خواب‌های دنباله‌دار»، «سیزده ۵۹»، «آدم»، «نیزندش زنبور» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>