سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

جشن ویژه میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در شبکه دو

tv-sahebolzaman

همزمان با سالروز خجسته میلاد حضرت مهدی (عج)، شبکه دو سیما نیز با تدارک ویژه برنامه هایی متعدد همچون کوی محبت، جشن ویژه میلاد، مولودی خوانی های ویژه، فیلم های سینمایی و …. ولادت منجی عالم بشریت را جشن می گیرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ ویژه برنامه «کوی محبت» از جمکران با حضور دکتر ناصر رفیعی با محوریت پرداختن به فرهنگ انتظار، مهدویت و جشن مولود نیمه شعبان از دیگر برنامه های تولید شده ویژه این روز مبارک است که سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۹:۰۰ و چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۳:۲۰ روانه آنتن می شود.

همچنین به مناسبت ولادت قائم آل محمد (عج) ویژه برنامه جشن میلاد با حضور کارشناسان و هنرمندان مختلف سه شنبه ساعت ۲۳:۳۰ و چهارشنبه ساعت ۱۰:۵۰ از شبکه دو سیما پخش می شود. مولودی خوانی حاج محمود کریمی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این ایام است که در فواصل برنامه ها از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فیلم های سینمایی «بین خودمون بمونه» به کارگردانی علی عطشانی سه شنبه ساعت ۱:۰۰ بامداد و چهارشنبه فیلم های سینمایی«کاشی ۳۱۳» به کارگردانی حسین تبریزی ساعت ۸:۳۰، «ماشین دیوانه» به کارگردانی نیکلاس بنامو ساعت ۱۸:۰۰ و «قلب فرا می خواند» به کارگردانی مایکل لاندِن ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

برنامه های «مثبت دو»، «نگی که نگفتی»، «تصویر زندگی»، «زنده باد زندگی»، «نمادو»، «با ما بیا» و … نیز متناسب با جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) بخش های ویژه ای را در نظر گرفته اند که تقدیم مخاطبان شبکه دو سیما می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>