سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۳۹۲ در ۸:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب
قصه جوانانی که گرفتار شغل کاذبند/

امیرحسین صدیق: «عصر پاییزی» درد اجتماع است

sedigh

امیرحسین صدیق دلیل حضور در مجموعه «عصر پاییزی» را نمایش حقایق اجتماع در این مجموعه دانست.

امیرحسین صدیق دلیل حضور در مجموعه «عصر پاییزی» را نمایش حقایق اجتماع در این مجموعه دانست.

صدیق درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: همچنان با پروژه «عصر پاییزی» به کارگردانی اصغر نعیمی قرارداد دارم، فعلا در مرخصی بدون حقوق به سر می برم و غیر از این هم به پروژه دیگری مشغول نیستم.

بازیگر نقش آقای پدر در سریال «زی زی گولو» در ادامه افزود: وقتی فیلمنامه این سریال به من پیشنهاد شد، از مضمون آن خیلی خوشم آمد چون بیانگر حقایق اجتماع بود و داستان کسانی را روایت می کرد که موفق نمی شوند از مسیرهای درست کسب درآمد کنند و به ناچار به شغل‌های کاذب مشغول می شوند، چون می بینند افرادی بدون زحمت تلاش از این طریق دارای درآمدهای آنچنانی هستند.  در این مجموعه نقش جوانی را بازی می‌کنم که به یکی از همین شغل‌های کاذب و واسطه گر مشغول شده است. تصویربرداری این سریال از اواخر سال گذشته شروع شد و من در سال ۹۱ حدود یک ماه بازی داشتم و منتظر فرا رسیدن نوبت دوم بازی خودم هستم. فکر می کنم فیلمبرداری این سریال تا ۲ ماه دیگر ادامه داشته باشد.

«عصر پاییزی» به تهیه کنندگی جمال شیرمحمد و کارگردانی اصغر نعیمی داستان عطا را روایت می کند که با ازدواج مجدد ماجراهایی میان مادر زن سابق او و همسرش اتفاق می‌افتد . علاوه بر امیرحسین صدیق، کوروش تهامی، محمد رضا شریفی نیا، نسرین مقانلو، بهنوش بختیاری، سینا رازانی، سپیده خداوردی، علی سلیمانی، سعید پیر  دوست، رامین نعمتی و مهتاج نجومی از بازیگران «عصر پاییزی» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>