سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
با اجرای رضا رشیدپور و خوانندگی علیرضا قربانی؛

اختتامیه بخش‌های تجسمی و فیلم جشنواره سیمرغ برگزار می‌شود

simorgh-festival

برگزیدگان بخش‌های تجسمی و فیلم نهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در دومین آیین اختتامیه این رویداد در پردیس تئاتر تهران معرفی می‌شوند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی سیمرغ، بخش های تجسمی و فیلم های بین المللی نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ با معرفی ۹۶ برگزیده عصر امروز(دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) در دومین آیین اختتامیه این رویداد به کار خود پایان می دهند.

علیرضا قربانی خواننده آواز مطرح کشورمان در دومین اختتامیه نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ به اجرای موسیقی می پردازد و  رضا رشیدپور اجرای این برنامه را برعهده دارد.

در این مراسم که از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران برگزار می شود، از ١۵ برگزیده در بخش کاریکاتور، کمیک استریپ و اینفوگرافیک، ٢١ برگزیده در بخش خوشنویسی، ١٢ برگزیده در بخش صنایع دستی، ١۵ برگزیده در بخش نقاشی و طراحی، پوستر، عکس و نگارگری، ١٢دانشجوی برتر در بخش های فیلم نامه نویسی، تیزر و پویانمایی تقدیر می شود.

همچنین به برگزیدگان ٩ فیلم کوتاه و مستند و ١٢برگزیده در بخش بین الملل در رشته های پوستر، عکاسی، فیلم کوتاه و پویانمایی جوایزی اهدا می شود.

نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر تهران به کار خود ادامه می دهد.

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>