سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۳:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

دیدار مدیر عامل بهمن سبز با هیات مدیره انجمن سینماداران/ سهم سینماداران از اکران عادلانه نیست

bahman-cinemadaran

محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری با هیات مدیره انجمن سینماداران دیدار کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه بهمن سبز، محمود کاظمی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با محمد قاصد اشرفی رئیس هیات مدیره انجمن سینماداران، رضا زارعی نایب رئیس انجمن و منصور نورپور رئیس هیات مرکزی دیدار کرد. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش و مدیر پخش موسسه هم در این جلسه حضور داشت.

در این دیدار اعضای انجمن سینماداران ضمن تقدیر از تلاش‌های حوزه هنری در بازسازی، نوسازی و تجهیز سینماها در شهرهای مختلف و افزودن به ظرفیت ناوگان نمایشی کشور و جذب تماشاگران خواستار تعامل بیشتر با این نهاد شدند. بررسی وجوه مختلف آیین نامه جدید شورای صنفی نمایش، تحلیل اکران دوم بهار و وضعیت سینماهای حوزه هنری از محورهای مطرح شده در این جلسه بود.

یکی از اهداف مشترک انجمن سینماداران و موسسه بهمن سبز، تعیین سهمی عادلانه و مساوی میان تهیه کننده و سینمادار از فروش فیلم‌هاست. با توجه به تغییر شرایط و افزایش هزینه‌های سینماداری به نظر می‌رسد طبق قوانین فعلی، سینماداران کمترین سود را از فروش فیلم‌ها به دست می‌آورند و تهیه‌کنندگان با کم شدن هزینه‌های توزیع و اکران فیلم‌هایشان سود بیشتر به دست می‌آورند.

موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز زیر مجموعه حوزه هنری در سینماداری، توزیع، اکران و پخش فیلم است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>