سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۳۹۷ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

پردیس‌های سینمایی «چهارباغ» و «ساحل» حوزه هنری میزبان جشنواره کودک و نوجوان می‌شوند

isfahan-pardis-hozeh

پردیس‌های «چهارباغ» و «ساحل» از مجموعه‌های سینمایی موسسه بهمن سبز حوزه هنری میزبان سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌شوند.

به گزارش سوره سینما، روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر، عنوان کرد: سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان‌و‌نوجوانان که از ۸ تا ۱۴ شهریور سالجاری در شهر اصفهان برگزار می‌شود و این دو مجموعه سینمایی از سینماهای حوزه هنری مکان های برگزاری آن در کنار سینمای «سیتی سنتر» معرفی شدند.

بر پایه این خبر، پردیس سینمایی چهار باغ سال گذشته با مدرن‌ترین امکانات سینمایی توسط موسسه بهمن سبز بازسازی شده و در نمای خارجی و داخلی آن معماری ایرانی مدنظر بوده است. این پردیس سینمائی، مجهز به نمازخانه، کتابخانه و کتابفروشی و دیگر امکانات سینماهای مدرن است. این سینما پیش از این تک سالنه و در کل دارای ظرفیت ۴۶۰ نفر بوده است که دربازسازی به شکل پردیس سینمایی چهار سالنه درآمده و تعداد صندلی‌های این سینما به ۷۸۰ مورد افزایش یافته است. سالن اصلی سینما ۴۳۰ نفر ظرفیت دارد و این پردیس سینمایی دارای دو سالن ۱۳۰ و ۱۴۰ نفره و یک سالن ۸۰ نفره نیز هست که هرکدام از این سالن‌های سینمایی دارای نام‌هایی برگرفته از پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و به اسم‌های نقش جهان، چهارسو، شیخ بهایی و عالی قاپو نامگذاری شده است.

همچنین، پردیس سینمایی ساحل که بزودی با دارا بودن ۹ پرده نمایش افتتاح و به بهره برداری می رسد یکی دیگر از میزبانان سی و یکمین جشنواره کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است. این  پردیس سینمایی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به سینماهای کشور است، دو سالن سینمایی این پردیس برای نخستین بار در سطح کشور ویژه کودکان و سینمای انیمیشن طراحی شده، ضمن اینکه این سینما مجهز به مهد کودک است. همچنین، پردیس سینمایی ساحل دارای یک سالن روباز با نمای ۳۳ پل است که صدا از طریق هدست به گوش مخاطبان خواهد رسید و در این شرایط مخاطب در حین غذا خوردن از تماشای فیلم هم لذت خواهد برد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>