سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب
اکبر عبدی در شبکه نمایش خانگی/

مجموعه «روبیک» در خیابان‌های تهران کلید خورد

images

آرش برومند صدابردار سریال «روبیک» از کلید خوردن این مجموعه در خیابان‌های تهران خبر داد.

آرش برومند صدابردار سریال «روبیک» از کلید خوردن این سریال در خیابان‌های تهران در ۵ تیر ماه خبر داد.

برومند درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: در پروژه «روبیک» به کارگردانی مهیار عبدالملکی و تهیه کنندگی حسین بخشی پور همکاری می‌کنم و تصویربرداری از ۵ تیرماه آغاز شده و این روزها لوکیشن ما خیابان های شهر است. در واقع کل این سریال یک اثر خیابانی است، از فردا ضبط لوکیشن هایی در آپارتمان را هم شروع کنیم و پایان کار هم اواخر تابستان خواهد بود.

این صدابرادار درباره کار جدید خود توضیح داد: سریال «روبیک» به واسطه اکشن بودن کار جدیدی است و شاید راه جدیدی را در حرفه سریال سازی  باز کند. ضمن اینکه به واسطه تصویر کشیدن اتفاقاتی که پیرامون زندگی ما می افتد و رویکرد متفاوتی که دارد، عقیده دارم اثر خاص و جذابی از کار در خواهد آمد که به دل مخاطبان نیز خواهد نشست. این سریال بیشتر معضلاتی را نشان می دهد که گریبانگیر جوانان امروز است.

برومند در پاسخ به این سوال که آیا صدابرداری یک اثر اکشن با دیگر پروژه ها تفاوت دارد، گفت: صدابرداری در کل کار سختی است و یک سریال اکشن آن را سخت تر می کند، اما این وظیفه چیزی است که با نوع میزانسن چیدن ها و دکوپاژ نوشتن های کارگردان می تواند ساده و سخت پیش برود.

«روبیک» با بازی اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، محمد حاتمی، فریبا نادری، محسن افشانی، پریناز ایزدیار و … داستان مامورانی را روایت می کند که به دنبال کشف مواد مخدر سمی و مهلکی هستند . فرد فروشنده این مواد و فرزندان وی نیز به دام این بلا افتاده اند و … سریال «روبیک» در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>