سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ تیر ۱۳۹۷ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز فصل ششم «سینما روایت» با انیمیشن سینمایی «فیلشاه»

filshah

فصل ششم برنامه «سینما روایت» با نمایش و نقد و بررسی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» آغاز می‌شود.

به گزارش سوره سینما، فصل ششم برنامه «سینما روایت» با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «فیلشاه» از یکشنبه (۳۱ تیر ماه) آغاز می‌شود. این جلسه که صدوبیستمین برنامه از سلسله‌ نشست‌های نقد و بررسی آثار تولید شده در سینمای ایران در قالب برنامه «سینما روایت» است، این بار پذیرای سازندگان انیمیشن سینمایی «فیلشاه» خواهد بود.

«فیلشاه» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران است که تازه‌ترین محصول گروه هنر پویا بعد از انیمیشن پرفروش «شاهزاده روم» به شمار می‌رود و هادی محمدیان کارگردانی و حامد جعفری تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. اکران این فیلم از نوروز امسال آغاز شده و به دلیل استقبال گسترده مخاطبان اکران آن همچنان در سینماها ادامه دارد.

جلسه نمایش و نقد و بررسی این انیمیشن سینمایی روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ با حضور دکتر سید بشیر حسینی استاد دانشگاه صداوسیما به عنوان منتقد و کارشناس و هادی محمدیان کارگردان و حامد جعفری تهیه‌کننده فیلشاه، در مجموعه فرهنگی-هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار جنوبی برگزار می شود که ورود و حضور برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>