سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
تب سریال‌های رمضانی بالا گرفت/

«مادرانه» آبروی ماه رمضان را حفظ می‌کند

fun1023-5

کارگردان سریال «مادرانه» این پروژه را در سطحی قابل قبول و رضایت بخش برای مخاطب معرفی کرد.

کارگردان سریال «مادرانه» این پروژه را در سطحی قابل قبول و رضایت بخش برای مخاطب معرفی کرد.

افشار به سوره سینما گفت: از ۲۰ فروردین، سریال را کلید زدیم و همچنان در حال کار هستیم و گمان می کنم تا اواخر ماه مبارک هم همچنان مشغول باشیم. این سریال در ۳۰ قسمت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه ای برای شبکه سه آماده می شود. لوکیشن های ما نیز تهران و کرج و نواحی اطراف را شامل می شود.

وی در پاسخ به این سوال که در شب های قدر سریال روی آنتن خواهد رفت، گفت: تصمیم با مدیران است و من الان اطلاع دقیقی ندارم. اگر بنا باشد در لیالی قدر پخش نشویم، قسمت های سریال را به شکل فشرده تری آماده می کنیم و در غیر این صورت طبق برنامه ریزی اولیه پیش می رویم.

این کارگردان درباره اینکه رقابت با سایر سریال ها را چگونه پیش بینی می کند نیز توضیح داد: من امید دارم همه سریال ها جذاب باشد و مخاطب بتواند کار خوبی را تماشا کند که حق اوست. ما تلاش می کنیم بهترین باشیم، چون می دانیم سلیقه مخاطب مان بالا رفته است. در چند سال اخیر سریال های ماه رمضان از لحاظ کیفیت سیر نزولی داشته و امیدوارم امسال دیگر چنین چیزی را شاهد نباشیم. «مادرانه» که ما این روزها درگیر آن هستیم، کار خوب و قابل قبولی از آب در می آید و اطمینان دارم آبروی ماه مبارک حفظ می‌شود.

«مادرانه» با بازی مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی، آتیلا پسیانی و … داستان زن و شوهری از هم جدا شده را روایت می کند که بر سر نگهداری بچه ها با هم اختلاف دارند و در این میان پای نامزد سابق مرد نیز به ماجرا باز می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>