سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۳۹۲ در ۱:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب
باقیمانده «رنج و سرمستی» در عسلویه و سایت موشکی/

مجید انتظامی آهنگساز «رنج و سرمستی» شد

entezami

محمد نشاط با اعلام موافقت مجید انتظامی برای ساخت موسیقی فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» از ادامه فیلمبرداری این فیلم در عسلویه خبر داد.

محمد نشاط با اعلام موافقت مجید انتظامی برای ساخت موسیقی فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» از ادامه فیلمبرداری این فیلم در عسلویه خبر داد.

محمد نشاط درباره تدوین «رنج و سرمستی» گفت: کیانوش عیاری تدوین «رنج و سرمستی» را آغاز کرده. هنوز صداگذار مشخص نشده. دو روز فیلمبرداری باقی مانده. یک روز در عسلویه و یک روز در سایت موشکی. هفته آینده گروه برای ضبط صحنه‌های باقی‌مانده عازم این مناطق می‌شود.

وی درباره موسیقی «رنج و سرمستی» گفت: با مجید انتظامی صحبت کرده‌ایم. ایشان عکس‌های فیلم را دیدند، فیلمنامه را خواندند، استقبال کردند و موافقت خود را برای ساخت موسیقی فیلم «رنج و سرمستی» اعلام کرده‌اند، امیدواریم که به زودی قرارداد را با ایشان ببندیم.

فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» به کارگردانی جهانگیر که در حوزه سینمای دفاع مقدس تهیه و تولید شده، دربارهٔ زنی است که در جنگ ایران و عراق اسیر شده و پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد. ماه چهره خلیلی، شهرام پور اسد، مهدی صبائی، هرمز سیرتی، احمد کاوری، حسین خانی بیگ و … از جمله بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>