سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مرداد ۱۳۹۷ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مسئولین، نهادها و سازمان‌ها فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفتند + متن پیام‌ها

rooze-khabarnegar3

مسئولین، نهادها و سازمان‌ها به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، در پیام‌های جداگانه ای این روز را به اهالی رسانه تبریک گفتند.

به گزارش سوره سینما ، به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار، مسئولین، نهادها و سازمان‌ها پیام‌های تبریکی ارسال کردند. متن این پیام‌ها در ذیل آمده است:

تبریک رئیس سازمان سینمایی به اهالی رسانه

رئیس سازمان سینمایی در پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت. در پیام محمد مهدی حیدریان خطاب به خبرنگاران آمده است:

«جان نباشد جز خبر در آزمون

هرکه را افزون خبر جانش فزون»

حقیقت خبر در تنگنای زمین و زمان نمی گنجد

فراخنای عالم خبر ستاندن از عرش است و فشاندن بر فرش

قدردان وجودتان و نیازمند حضور مسئولانه تان هستیم.

یاری گری منصف و همراهی مشفق برای سینما و صنعت تصویر باشید.

با آرزوی سلامتی و موفقیت ، روزتان مبارک.

پیام تبریک روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری

روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. در این پیام آمده است:

عزیز گرانقدر

هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار را به شما تبریک عرض می کنیم.

از اینکه همراهمان هستید، خرسندیم و این همراهی را قدر می نهیم.

بدون تردید نقش بی بدیل، مؤثر و غیر قابل انکار خبرنگاران و گزارشگران در تحلیل، معرفی و انعکاس رویدادهای سینمایی میهن مان که صرفاً با شناخت عمیق مخاطبانش جان می گیرد و به حیات خود ادامه می دهد، تحسین برانگیز و قابل ستایش است.

پیام تبریک خانه سینما

در این پیام آمده است: بدون تردید نقش بی بدیل، مؤثر و غیر قابل انکار خبرنگاران و گزارشگران در تحلیل، معرفی و انعکاس رویدادهای سینمایی میهن مان که صرفاً با شناخت عمیق مخاطبانش جان می گیرد و به حیات خود ادامه می دهد، تحسین برانگیز و قابل ستایش است.

خانه سینما به نمایندگی از جامعه بزرگ اصناف سینمای ایران وظیفه خود می داند در روز خبرنگار  ، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تلاش های صادقانه، بی تکلف، بی توقع و ارزشمند همکاران رسانه ای ابراز نماید. در این روز فرخنده، مجددا آرزو می کنیم که خبرنگاران ارجمند حماسه های فرهنگی و هنری ایران اسلامی، هر چه زودتر به خواسته ها و مطالبات صنفی خود دست یابند و در سایه امنیت شغلی، تأمین اجتماعی و رفع نیازهای حرفه ای خود با سلامت و آرامش، دغدغه ای به جز تهیه ، نگارش و انعکاس اخبار موفقیت های فرهنگی و هنری کشور عزیزمان نداشته باشند.

پیام تبریک مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران

در متن پیام سیدصادق موسوی آمده است:

به نام خدا

حرفه خبرنگاری در پرتو شجاعت و مناعت طبع خبرنگاران، شغلی ارجمند  در عصر ارتباطات است وجسارت، آزادگی، و ژرف‌‌اندیشی رمز بالندگی این حرفه سترگ است.

خبرنگار مسؤول پرده برداشتن از ناآگاهی‌ها و بی‌خبری‌هاست؛  او  می ‏داند که آن کس که آگاه‏تر است، مسؤول‏ تر است و این مسؤولیت نه تنها محدودیت نمی‏ آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموارتر می‏ سازد  و خبرنگار را به جایگاهی می ‏رساند که جز رضایت حضرت حق‌ نمی ‏بیند.

روز خبرنگار فرصتی است برای گرامی‌داشت جماعتی که شغل‌شان ساختن جهانی آگاه‌تر و کامل‌تر با آمیزه‌ای از عقل، درایت، پشتکار و عشق است.

سلام و درود بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏ دارند؛

نگارندگان جسور و خستگی‌ناپذیری که خامه خویش را جز در مسیر حق به کار نمی‏ گیرند.

روزتان گرامی

پیام تبریک مدیر شبکه مستند سیما

مدیر شبکه مستند سیما در پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت. در متن پیام سیدسلیم غفوری آمده است:

«ن والقلم و ما یسطرون»

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و «روز خبرنگار » بر راویان راستین صداقت مبارک.

ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، مجاهدت دلسوزانه شما؛ وجدانهای بیدار جامعه و تصویرگران  زمان خویش را ارج می نهم و از ایزد منان تداوم عزت و اهتمام مسئولانه شما را در روایت صادقانه حق و حقیقت در عرصه آگاهی آرزومندم.

پیام تبریک مدیرعامل موزه سینما

علیرضا قاسم‌خان در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. در این پیام آمده است:

قدردان زحمات همه خبرنگاران و منتقدانی هستیم که با قلم خود، تلاش‌های بزرگ و ارزشمندی را برای ثبت و حفظ تاریخ سینمای ایران رقم زده‌اند.

سینمای ایران بی‌شک در طول بیش از یک صد سال حیات خویش، خبرنگاران و منتقدان بزرگی را همراه خود داشته‌است که اکنون رجوع به مقالات و اخبار آنان در سینمای ایران، راهگشای محققان و اندیشمندان است. از این رو، گسترش و توسعه این سینمای اندیشمند با یاری شما خبرنگاران آگاه، امکان‌پذیر است.

موزه سینمای ایران؛ ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه همراهان و دوستان خبرنگار خود، صمیمانه تبریک می‌گوید.

برقرار باشید و سرافراز.

پیام تبریک دبیر سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر

نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر در پیام خود به مناسبت روز خبرنگار نوشت:

…. و فرمود: «سوگند بر قلم و آنچه می نویسد.»

آن که می نویسد داناست ودانایی رنج است.اهل رسانه در رنج مدامند زیرا مسئول دانایی مردمان نیز هستند. همین رنج  مضاعف شان، قدسی نوشتن است.

قلم هاتان پرنور.

روز خبرنگار خجسته.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>