سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ مرداد ۱۳۹۷ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
توسط پخش بین‌الملل سازمان سینمایی حوزه هنری صورت گرفت:

حضور فیلم‌های ایرانی در جشنواره بین‌المللی «رجینا» کانادا

Canada_Rejina

فیلم‌های سینمایی «بیست و یک روز بعد» و «کمدی انسانی» و دو عنوان فیلم کوتاه از ایران در جشنواره بین‌المللی فیلم «رجینا» کانادا حضور دارد.

به گزارش سوره سینما، روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری با اعلام این خبر عناوین فیلم‌ها را به این ترتیب معرفی کرد: فیلم‌های بلند «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان، «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی و فیلمهای کوتاه «گزارشگر» و «مادر» در سومین  دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «رجینا» کانادا به نمایش در می‌آیند.

بر پایه این خبر؛ این جشنواره که با هدف «الهام بخشی و انگیزه مردم برای کشف جهان از طریق هنرسینما است» در پنج روز از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ آگوست برابر با ۲۳ تا ۲۷ مرداد در شهر رجینای ساسکچوان کانادا برگزار می‌شود.

در این خبر آمده است: روز سوم جشنواره ( ۲۶ مرداد) در سالن سینه پلکس فیلم سینمایی «کمدی انسانی» در ساعت ۱۱ صبح و فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» نیز در ساعت ۵ بعد از ظهر همان روز به نمایش درخواهند آمد. همچنین دو فیلم کوتاه «گزارشگر» و «مادر» نیز در همین روز درساعت ۹ صبح در این سالن نمایش داده خواهند شد.

امسال حضور سازمان سینمایی حوزه هنری با چهار فیلم در سومین دوره این جشنواره بسیار پر رنگ خواهد بود.

کسب بیش از ۳۰ عنوان جایزه بین‌المللی و حضور در ۹۲ جشنواره رقابتی و غیررقابتی از جمله دستاوردهای پخش بین‌الملل سازمان سینمایی حوزه هنری در یکی دو ساله اخیر بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>