سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ مرداد ۱۳۹۷ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

بررسی عملکرد مدیران در زمینه مساله «حجاب» در برنامه «پرانتز باز»

parantez-baz

دکتر سمیه سادات لوح موسوی که پیش از این کتاب‌هایی با موضوع دختران را تالیف کرده است، در خصوص نقد سیاست‌های تناقض‌آمیز مدیران در زمینه مساله «حجاب» به «پرانتز باز» می آید.

به گزارش سوره سینما، سی و چهارمین قسمت از برنامه ی «پرانتز باز» در گفتگو با دکتر سمیه سادات لوح موسوی، روانشناس و نویسنده، سیاست های تناقض آمیز مدیران در زمینه مساله «حجاب»  را مورد نقد قرار می دهد.

پرانتز باز برنامه ای است با رویکرد بررسی اخبار نوجوانان که به صورت هفتگی با اجرای محمودرضا قدیریان و فاطمه رضا پور و شش دبیر خبر نوجوان در روزهای دوشنبه و پنج شنبه ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه امید می رود.

در این برنامه علاوه بر بخش گفتگو با مهمانان و گزارش میدانی که به گفتگو با نوجوانان درباره موضوع اصلی برنامه می پردازد، بخش دیگری در نظر گرفته شده که نوجوانان سنین ۱۳ تا ۲۰ سال می توانند به عنوان خبرنگار افتخاری با برنامه همکاری داشته و گزارش های تصویری و ویدئویی خود را برای پخش، به برنامه ارسال کنند.

مخاطبان این برنامه می توانند با شماره ۰۹۰۳۶۸۸۳۲۰۲ در پیام رسان بله و سروش با روابط عمومی برنامه در تماس باشند و در اینستاگرام صفحه ی پرانتز باز را با نشانی parantezbaz_tv دنبال کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>