سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ شهریور ۱۳۹۷ در ۶:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

#فرشته_باش ، کمپینی برای شاد کردن خودتان و کودکان

fereshte-bash

تیم تولید انیمیشن سینمایی «لوپتو» با راه اندازی کمپین #فرشته_باش بخشی از لوازم التحریرِ دانش آموزانی که در مدارس مناطق محروم تهران تحصیل می‌کنند را تامین می‌کنند.

به گزارش سوره سینما، تیم تولید انیمیشن سینمایی «لوپتو» با راه اندازی کمپین #فرشته_باش به استقبال فصل پاییز می‌‌‎روند. در این کمپین قرار شده بخشی از لوازم التحریرِ دانش آموزانی که در مدارس مناطق محروم تهران تحصیل می‌کنند، تامین شود.

علاقه‌مندان به حضور در کمپین #فرشته_باش می‌توانند با تهیه لوازم تحریر، به این جمع بزرگ بپیوندند و تعداد زیادی از کودکان و نوجوانانِ دانش آموز را شاد کنند.

برای ورود به این کمپین اجتماعی، نیازی به واریز وجه نقد نیست و همه علاقه‌مندان می‌بایست خودشان آن لوازم را تهیه کرده و به تیم توزیع برسانند، برگزارکنندگان #فرشته_باش معتقدند با این روش حس نوستالژیکِ سرک کشیدن در دنیای لوازم التحریر قدیمی نیز در بسیاری از بزرگسالان که از این فضا فاصله گرفتند، به وجود بیاید و در کنار شاد کردن دل کودکان کم بزاعت، حس و حال خوبی هم به خودشان هدیه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>