سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۳۹۲ در ۸:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب
مجموعه‌ای که شاید به ماه رمضان نرسد/

میلاد کیمرام: «بچه‌های نسبتا بد» بی شک از متفاوت ترین های تلویزیون می شود

milad-keymaram

میلاد کیمرام سریال «بچه‌های نسبتا بد» را یکی از متفاوت ترین آثار تلویزیونی در سال‌های اخیر معرفی کرد.

میلاد کیمرام سریال «بچه‌های نسبتا بد» را یکی از متفاوت ترین آثار تلویزیونی در سال‌های اخیر معرفی کرد.

کیمرام درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: یک ماه و نیم است بازی در سریال «بچه‌های نسبتا بد» را شروع کرده ام و فکر می کنم کارمان تا اواخر ماه مبارک ادامه داشته باشد. در این مجموعه نقش سمیر را بازی می‌کنم، می توانم بگویم مخاطبام تلویزیون بی‌شک اثر بسیار متفاوتی را خواهند دید. به لحاظ ساختار و محتوا، این مجموعه  ویژگی هایی دارد که آن را از دیگر کارها متمایز می کند. این واقعا یک ادعا نیست و واقعیت دارد.

کیمرام تصرح کرد: در ماههای اخیر  پیشنهادهای سینمایی زیادی داشتم، اما سریال آقای مقدم به قدری دوست داشتنی بود که نتوانستم پروژه دیگری را جایگزین آن کنم. اساسا سیروس مقدم کارگردانی است که هر بازیگری را ترغیب به پذیرش نقش می‌کند. ضمن اینکه، گروه خوبی به کار دعوت شده اند و در ایام ماه مبارک رمضان آثار تلویزیونی به خوبی دیده می شوند و بر همین اساس برای بازیگر فرصت مغتنمی است.

این بازیگر درباره شرایط کاری این روزهایش اضافه کرد: همه داریم به سختی تلاش می کنیم و گاهی ساعات کاری مان به ۲۰ ساعت در روز می رسد و گاهی در محل لوکیشن ، دو ساعتی به استراحت می پردازیم. امیدوارم با توجه به داستان خاصی که این سریال دارد مسوولان تلویزیون لطف کنند و شرایط نمایش آن را در ماه رمضان یعنی ایامی که برای آن ساخته شده، فراهم کنند.

«بچه های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم داستان چهار جوان خلافکار است که یک گاو صندوق را که دو هزار سکه بهار آزادی در آن وجود دارد، می‌دزدند، این سکه‌ها به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است که با دزدیده شدنشان موسسه دچار مشکلاتی می‌شود. به جز کیمرام، اشکان خطیبی، علی طباطبایی و حمید گودرزی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>