سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۲۴ ق.ظ چاپ مطلب
داوری:

گمان نمی‌کنم در این دولت، تکلیف «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» مشخص شود

aghaye-mahmudi

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از ادامه مشخص نبودن وضعیت صدور پروانه نمایش این فیلم خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» از ادامه مشخص نبودن وضعیت صدور پروانه نمایش این فیلم خبر داد.

فیلم سینمایی «زندگی  مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی سال ۹۱ تولید شد و در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر روی پرده نرفت و این موضوع باعث شد زمزمه‌هایی مبنی بر توقیف این فیلم شنیده شود، درباره وضعیت صدور پروانه نمایش این فیلم با مهدی داوری تهیه کننده صحبت کردیم، وی به سوره سینما گفت:  بعد از جشنواره فیلم فجر ما کاملا پیگیر دریافت پروانه نمایش برای این فیلم بوده ایم . بیشتر اوقات به شکل هر روزه این پیگیری ادامه داشته است.

وی ادامه داد: اما متاسفانه هیچ گونه جواب قطعی اعم از اعلام اصلاحیه یا چیز دیگری از آقایان در سازمان سینمایی نشنیده ایم. ابهام برای مشخص شدن تکلیف یک فیلم که مجوز ساخت دارد ناامید کننده است. با این روش فکری در مدیریت کنونی سینما گمان نمی‌کنم تکلیف این فیلم در دولت دهم  روشن شود. اما باز امیدواریم که مدیریت سینما در این روزهای آخر حداقل کمی سابقه خود را اصلاح کند و خاطره بهتری از خود باقی بگذارد.

داوری که به طور مشترک با علی سرتیپی تهیه کنندگی فیلم سینمایی «پول چوبی» به کارگردانی مهدی کرم پور بر عهده دارد، درباره وضعیت اکران آن فیلم گفت: قرارداد این فیلم برای اکران دوم عید فطر در گروه سینمایی قدس ثبت شده است و مطمئنا بعد از گذشت دوسال به نمایش عمومی در خواهد آمد.

در فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» با بازی حمید فرخ نژاد، پیمان قاسمخانی، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی و… بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>