سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ شهریور ۱۳۹۷ در ۶:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

فصل چهارم «هزار داستان» از دوشنبه ۱۹ شهریور/ حیرت لاله صبوری از داستان عجیب بخشش قاتل

1000dastan

لاله صبوری دوشنبه ۱۹ شهریورماه در نخستین قسمت از فصل چهارم برنامه «هزار داستان» میزبان مادری است که با پادرمیانی عادل فردوسی‌پور قاتل فرزندش را بخشید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان»، اولین قسمت از فصل چهارم برنامه هزارداستان که با اجرای لاله صبوری به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، درباره مادری است که به خاطر بخشش بزرگش شناخته شد و به عنوان مادر نمونه در ترکیه معرفی شد. او به واسطه میزبانی عادل فردوسی‌پور قاتل پسرش را بخشید.

فصل چهارم برنامه «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۱ بامداد، ۷ صبح، ۱۳ بعدازظهر بازپخش می‌شود.

قطعه تیتراژ این برنامه را سینا سرلک خوانده است.

«هزار داستان» برنامه‌ای گفت‌وگو محور اجتماعی است که هر قسمت از آن با میزبانی و اجرای یک چهره سرشناس که نقطه مشترکی با سوژه مطرح شده دارد، میزبان افرادی با داستان‌های خاص و دیده نشده است. این برنامه که ویژه ایام خاص همچون ماه رمضان و محرم و صفر ساخته می‌شود، از ماه رمضان سال ۹۶ آغاز شد و فصل چهارم آن پس از پشت سر گذاشتن سه فصل موفق و پرمخاطب در ماه محرم و صفر امسال با قصه‌ها و موضوعات جدید روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>