سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب
در پی درج نام مریلا زارعی برای ایفای نقش اصلی/

حضور بازیگری در «شیار ۱۴۳» قطعی نیست/ فضای ایرانی فیلم تماشاگر خارجی را جذب کرد

narges-abyar

نرگس آبیار سادگی و فضای ایرانی حاکم بر فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» را عامل استقبال مخاطبان خارجی از این فیلم دانست.

نرگس آبیار سادگی و فضای ایرانی حاکم بر فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند» را عامل استقبال مخاطبان خارجی از این فیلم دانست.

نرگس آبیار درباره اولین حضور بین‌المللی فیلم سینمایی «اشیا…» به سوره سینما گفت: نمایش موفقی در شانگهای داشتیم. استقبال خوبی از این فیلم شد. پیشنهادهای زیادی از جشنوار‌ها برای فرستادن فیلممان داشتیم. پخش‌کننده فیلم مذاکراتی برای فروش «اشیا…» انجام داد. در جلسه پرسش و پاسخ فیلم متوجه شدم، سادگی، تکیه بر جزئیات و فضای ایرانی حاکم بر فیلم مخاطبان خارجی را جذب کرده بود. ترجیحم این است در ادامه حضور بین‌المللی فیلم «اشیا…» جشنواره‌های الف و ب را مد نظر قرار دهم.

این کارگردان افزود: در شانگهای علاوه بر فیلم من فیلم «آفتاب لبه‌های بام» به کارگردانی علی صداقت کریمی و فیلم «رسم عاشق‌کشی» خسرو معصومی نمایش داده شد که سالن در زمان نمایش پر بود و استقبال نسبتا خوبی از فیلم‌های ایرانی شد.

آبیار درباره اکران عمومی فیلمش گفت: ترجیحم این است پاییز فیلم اکران شود. این فیلم بازیگر ستاره ندارد و با بازیگران تلویزیونی ساخته شده اما تا کنون به طور میانگین از همه اقشار چه مخاطب خاص و چه مخاطب عام از فیلم استقبال شده است. احتمالا اکران نسبتا خوبی در انتظار «اشیا…» است.

وی درباره فیلم جدیدش «شیار ۱۴۳» و حضور مریلا زارعی به عنوان بازیگر نقش اصلی توضیح داد: درباره بازیگران این فیلم هیچ خبر قطعی وجود ندارد و حضور  بازیگری هنوز قطعی نیست.

آبیار در دومین تجربه کارگردانی فیلم بلند، فیلمنامه دفاع مقدسی «شیار ۱۴۳» را بر اساس یکی از کتابهای خودش می‌سازد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>