سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۷ در ۱:۰۱ ب.ظ چاپ مطلب

حضور «اسکی باز» و « بیست و یک روز بعد» در جشنواره «یونیورسال» ترکیه

TheSkier-21Days

فیلم‌های سینمایی «اسکی باز» و «بیست و یک روز بعد» توسط سازمان سینمایی حوزه هنری در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک «یونیورسال» ترکیه به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم «اسکی باز» ساخته فریدون نجفی که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد؛ تا کنون در چندین جشنواره داخلی و خارجی حضور و جوایزی دریافت کرده است. عنوان بهترین فیلم سینمایی سی امین جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان و همچنین نامزدی جایزه بهترین فیلم جوانان آسیا پاسیفیک ۲۰۱۷ (اسکار آسیا) از جمله این جوایز است.

فیلم «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان از محصولات سازمان سینمایی حوزه هنری، تا کنون در بسیاری از جشنواره های داخلی و خارجی حضور داشته و جوایز متعددی را از آن خود کرده است. دریافت ۷ پروانه زرین از سی امین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان و همچنین کسب عنوان بهترین فیلم از جشنواره های جهانی کینولوب لهستان، کیندرکینو آلمان و تامیل نروژ از جمله این جوایز است.

جشنواره فیلم کودک «یونیورسال» ترکیه با هدف ترویج مهربانی و تبلیغ برای دنیایی سرشار از صلح و دوستی و احیای حقوق کودکان  برگزار می‌شود.

ششمین دوره از این جشنواره، از ۲۹ شهریور آغاز و تا دوم مهرماه در شهر استانبول ترکیه برپا است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>