سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ شهریور ۱۳۹۷ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم کوتاه «سوزن» در مراحل پایانی تدوین/ یک کمدی- درام دهه شصتی

soozan

با پایان تصویربرداری فیلم کوتاه «سوزن» ساخته یوسف جعفری، تدوین آن توسط محمد طالبی در حال انجام است.

به گزارش سوره سینما، صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم کوتاه «سوزن» زیرنظر محمد چنگی پیش می رود. پیش بینی می شود نسخه نهایی «سوزن» در نیمه دوم مهرماه آماده شود.

قصه «سوزن» در دهه شصت می گذرد و یک کمدی- درام کودک و نوجوان محسوب می شود که در یکی از روستاهای توابع شهرستان فراهان استان مرکزی جلوی دوربین رفته است.

پارمیدا نیازی، مبین سپاس زاده، رضا عیسی آبادی، علی اصغر نوری، یاسین پورعزیزی، حسن غیاث آبادی و رضا بهرامی ترکیب بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

در خلاصه داستان «سوزن» آمده است: گروهی جهادی برای انجام خدمات بهداشت و درمان و فعالیت های فرهنگی وارد روستایی دورافتاده می شوند که ظاهرا کودکی ندارد؛ اما نشانه هایی از حضور بچه ها در جای جای آن دیده می شود. اعضای گروه برای حل این معما دست به کار می شوند… .

یوسف جعفری پیش از این کارگردانی آثار کوتاه داستانی و مستندی همچون «خاطرات رضاخانی»، «رویای گل ها»، «ایماژ»، «پیدایش»، «رقص شعله»، «اینجا پایان جاده نیست»، «میزبانی» و … را برعهده داشته است.

این فیلم محصول جدید گروه هنری «کات» می باشد. «کات» ۲ سال پیش توسط «باشگاه فیلم سوره» برای حمایت از فیلمسازان جوان در عرصه تولید فیلم های کوتاه و نیمه بلند تشکیل شد.

عوامل فیلم کوتاه «سوزن» عبارتند از؛ تهیه کننده: حسین دارابی، کارگردان: یوسف جعفری، نویسنده: منا شکری، مدیر تصویربرداری: عباس شیرمحمدی، تدوین: محمد طالبی، صداگذار و آهنگساز: محمد چنگی، صدابردار: امین اردانی، طراح چهره پردازی: ثمره برازنده، طراح صحنه و لباس: علی اسماعیلی، مجری طرح: یوسف جعفری، تهیه شده در گروه هنری «کات».

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>