سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب
بهنام تشکر:

همیشه دوست داشتم در یک سریال رمضانی بازی کنم

doodkesh

بازیگر مجموعه محبوب «ساختمان پزشکان» همکاری در یک پروژه مناسبتی را یکی از علایقش دانست.

بازیگر مجموعه محبوب «ساختمان پزشکان» همکاری در یک پروژه مناسبتی را یکی از علایقش دانست.

تشکر درباره این روزهای خود به سوره سینما گفت: نقش من در سریال «دودکش»  یک آدم بیکار است که به دنبال شغل می‌گردد و البته همیشه فکرهای بزرگی در سر دارد. می خواهد زندگی اش را سر و سامان دهد، اما با مشکلاتی رو به رو می شود.

وی در مورد عوامل ترغیب کننده وی برای همکاری با این پروژه تلویزیونی گفت: تیم کار و همچنین فیلمنامه را دوست داشتم، اما شخص آقای محمدحسین لطیفی در پذیرفتن این کار خیلی موثر بود. قبلا با ایشان مجموعه «ساخت ایران» را کار کرده بودم. هومن برق نورد از دوستان قدیمی من است که همبازی شدن دوباره با او همیشه خوشحالم می کند.

بهنام تشکر ادامه داد: من همیشه دوست داشتم در یک مجموعه ماه رمضانی بازی داشته باشم و اتفاقا وقتی «دودکش» را شروع کردیم بنا نبود برای این نوبت از سال به پخش برسد و حالا که این توفیق نصیب شده خیلی خرسند هستم و مطمئنم مخاطب با دیدن ۴ قسمت اول دیگر نمی تواند تماشای آن را ادامه ندهد.

سریال « دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی و با بازی هومن برق نورد، نگار عابدی، سیما تیرانداز و … داستان دو خانواده است که زندگی ساده ای دارند و  یک قالیشویی را اداره می کنند، اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می افتد که ماجراهای این سریال ۲۶ قسمتی را تشکیل می دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>