سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۳۹۲ در ۸:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
روبیک چه کسی است؟/

پریناز ایزدیار: از این سریال نمی‌شد گذشت

parinaz-izadyar

پریناز ایزدیار تاکید کرد پیشنهاد حضور در مجموعه «روبیک» آنقدر جذاب بوده که هر بازیگری را ترغیب به پذیرفتن آن می‌کرده است.

پریناز ایزدیار تاکید کرد پیشنهاد حضور در مجموعه «روبیک» آنقدر جذاب بوده که هر بازیگری را ترغیب به پذیرفتن آن می‌کرده است.

ایزدیار درباره فعالیت این روزهای خود به سوره سینما گفت: در سریال «روبیک» نقش ترگل را بر عهده دارم که دختر آقای عبدی با نقش مصیب و خواهر کامبیز دیرباز با نام منصور است. ترگل ، یک دختر بلندپرواز است با رویاهای بزرگ و مدام به دنبال این است که خود و خانواده اش را از شرایطی که در آن قرار دارد، خارج کند.

وی درباره عناصر جذب کننده‌ای که او را به پذیرش این نقش واداشته گفت: علاوه بر اکشن بودن این سریال و قصه ای که داشت ، نقش ترگل به میزان زیادی برای من جذاب بود به طوری که احساس کردم به شدت جای کار دارد و تحت هیچ شرایطی نمی‌شد از آن گذشت. امیدوارم سریال مورد توجه مخاطب قرار بگیرد. این روزها دوستان در حال تصویربرداری از سکانس های اداره آگاهی هستند.

پریناز ایزدیار افزود: بر خلاف تصور همه نام روبیک که عنوان سریال هم به حساب می آید نام یک شخص نیست و در واقع همان مکعب‌های رنگی است که جزو بازی‌های معمایی به حساب می آید.

«روبیک» به کارگردانی مهیار عبدالملکی و تهیه کنندگی حسین بخشی پور داستان مأموران بالا رتبه نیروی انتظامی است که به دنبال کشف مواد مخدر مسمومی هستند که وارد بازار شده و بسیار کشنده است. مصیب که خود فروشنده خرده پای مواد مخدر است متوجه مسموم بودن موادش می شود و … اکبر عبدی، پریناز ایزدیار، کامبیز ایزدیار، فریبا نادری، خاطره حاتمی و …  بازیگرانی هستند که در این مجموعه  که ۵ تیر کلید خورد، در حال بازی هستند. پریناز ایزدیار مدتی پیش در مجموعه پربیننده «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی بازی کرد که از شبکه سه پخش شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>