سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۵۷ ق.ظ چاپ مطلب
سودابه بیضایی کتاب منتشر می‌کند/

جذابیت‌های بازی در نقش پلیس/ نقشی که مال من باشد به دستم می‌رسد

siahi_10

سودابه بیضایی بازیگر سینما و تلویزیون مجموعه داستان‌های کوتاهش را منتشر می‌کند.

سودابه بیضایی بازیگر سینما و تلویزیون مجموعه داستان‌های کوتاهش را منتشر می‌کند.

سودابه بیضایی را مدتی پیش در نقش یک سروان در مجموعه «هوش سیاه» دیدیم. وی درباره این تجربه و فعالیت‌های جدیدش به سوره سینما گفت: بازی در نقش پلیس شاید برای هر بازیگری جذابیت داشته باشد. من هم خوشحالم که این نقش را بازی کردم. پلیس برقرارکننده امنیت است و بازی در نقش پلیس به نوعی به آدم اعتماد به نفس می‌دهد.

وی درباره کارهای آماده نمایش گفت: فیلم سینمایی «روز روشن» به کارگردانی حسین شهابی که در جشنواره سی و یکم فجر به نمایش درآمد را آماده نمایش دارم. به تازگی بازی در سریال «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج را به پایان رساندم. در این مجموعه نقش همسر یکی از کارکنان امنیت پرواز را بازی کردم.

این بازیگر درباره چشم‌انداز کاری‌اش گفت: همه چیز برای من در زندگی روشن است و همیشه نقطه‌ای روشن برای کارم متصور هستم. هر چند پیشنهادهای سینمایی این روزها کیفیت لازم را ندارند و در این مدت فیلمنامه‌ای که باب دلم باشد پیشنهاد نشده اما همیشه فکر می‌کنم نقشی که برای من نوشته شده باشد و من بهترین گزینه برای بازی آن باشم بالاخره به دستم می‌رسد.

بیضایی درباره پیشنهادهای تئاتری‌اش گفت: سال گذشته تجربه‌ای در تئاتر داشتم که وادارم کرد فعلا تصمیمی برای حضور در تئاتر نداشته باشم. مدتی پیش هم یک پیشنهاد تئاتری داشتم که به دلیل تداخل زمانی با دیگر بررنامه‌هایم نتوانستم آن را بپذیرم.

بیضایی گفت: این روزها مشغول گردآوری کتابم هستم. این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه است که در چند سال اخیر نوشته‌ام و در حال حاضر دارم آنها را ویرایش و بازنویسی می‌‎کنم و در آینده به صورت کتاب منتشر کنم. هنوز عنوانی برای این کتاب انتخاب نکرده‌ام. تحصیلات من ادبیات است و با تجربه نوشتن فیلمنامه، شعر و ترانه و داستان کوتاه همیشه درگیر بوده‌ام. هنوز پیگیر ماجراهای نشر نشده‌ام اما دوستانی لطف داشته و اعلام حمایت کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>