سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۳۹۲ در ۱:۲۷ ب.ظ چاپ مطلب
شروع دوباره پیش‌تولید/

برزیده از پروژه «دولت مخفی» جدا شد/ گروه به دنبال یک کارگردان جدید

Barzideh

تهیه‌کننده سریال «دولت مخفی» از جایگزین شدن کارگردان دیگری به جای عبدالحسن برزیده و شروع پیش‌تولید دوباره این سریال خبر داد.

تهیه‌کننده سریال «دولت مخفی» از جایگزین شدن کارگردان دیگری به جای عبدالحسن برزیده و شروع پیش‌تولید دوباره این سریال خبر داد.

تولید سریال تلویزیونی «دولت مخفی» به کارگردانی عبدالحسن برزیده که تولید آن سال ۸۸ شروع شد از نیمه دوم سال ۹۱ تصویربرداری این سریال به علت مشکلات مالی صدا و سیما متوقف شد. علیرضا جلالی تهیه کننده این سریال درباره وضعیت تولید دوباره آن به سوره سینما گفت: طبق مذاکراتی که با مسئولان در سازمان صداو سیما داشتیم قرار است به زودی برای شروع دوباره تولید این سریال تامین بودجه شود و ما اوایل ماه رمضان پیش تولید دوباره و تصویربرداری را شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از آنجا که توقف این سریال طولانی شد آقای برزیده برنامه کاری دیگری را در اولویت دارند و ما با مشاوره این کارگردان در حال مذاکره و رایزنی با کارگردان دیگری هستیم تا باقی مانده کار را با وی ادامه دهیم. تصویربرداری دوباره را در تهران انجام خواهیم داد.

این سریال به تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی قرار بوده که در ۲۶ قسمت آماده پخش شود و از شبکه دوم سیما به روی آنتن برود. در این سریال بازیگرانی چون: پژمان بازغی، لاله اسکندری، مریم بوبانی، مهتاج نجومی، ‌ابراهیم برزیده، کاوه خداشناس، امیر آ‌تشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عبدالحسن برزیده فیلم‌های سینمایی «دکل»،‌ »پرواز خاموش»، «روایت سه‌گانه» را کارگردانی کرده است و قرار است سال ۹۲ فیلم سینمایی «مزار شریف» که محصول حوزه هنری است را کارگردانی کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>