سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب
«صدای پای باران» آماده نمایش شد/

فیلمنامه‌ای دیگر از نویسنده «دهلیز»/ یک کارگردان تلویزیون در راه سینما

mohamah-hamze-ee

محمد حمزه‌ای به همراه علی اصغری مشغول نگارش فیلمنامه اولین فیلم سینمایی‌اش است و قصد دارد امسال این فیلم را بسازد.

محمد حمزه‌ای به همراه علی اصغری مشغول نگارش فیلمنامه اولین فیلم سینمایی‌اش است و قصد دارد امسال این فیلم را بسازد.

محمد حمزه‌ای درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: فیلم کوتاه «دور یا نزدیک» و فیلم تلویزیونی «صدای پای باران» را آماده نمایش دارم. این فیلم را به مناسبت روز جهانی ناشنوایان ساختم. قصه، درباره زوجی است که یکی از آنها (زن) دچار مشکل شنوایی می‌شود و این مسئله چالشی‌ را در زندگی آنها به وجود می‌آورد.

وی افزود: جنس فیلم می‌طلبید که از بازیگرانی که کمتر شناخته شده هستند استفاده کنم. به غیر از مریم بوبانی بقیه بازیگران سابقه کار دارند، اما چهره نیستند. احسان امانی، بهار کاتوزی و سینا سعیدیان از این بازیگران هستند.

حمزه‌ای گفت: اگر شرایط فراهم شود قصد دارم امسال اولین فیلم سینمایی‌ام را بسازم. طرح اولیه فیلمنامه متعلق به خودم بوده، به همراه علی اصغری مشغول کار روی فیلمنامه هستیم. این فیلم قصه‌ای اجتماعی دارد و در یک روز اتفاق می‌افتد. سه جوان کاراکترهای اصلی داستان هستند. نگارش را آغاز کرده‌ایم اما برای تولید فیلم، منتظر تغییر مدیریت‌ها هستیم.

«صدای پای باران» محصول گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک سیما و سومین تجربه محمد حمز‌ه‌ای بعد از فیلم‌های «خراش» و «پرواز» است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>