سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۴۲ ق.ظ چاپ مطلب
مدیران سینمایی دولت دهم به امثال من میدان نمی‌دادند/

واجدسمیعی: اعتدال برگ برنده سینماگران در مدیریت جدید است

IMAGE634272277275625000

یک تهیه‌کننده ابراز امیدواری کرد همه سینماگران با نگاهی اعتدال‌گرا در دوره مدیریتی جدید فعالیت کنند.

یک تهیه‌کننده ابراز امیدواری کرد همه سینماگران با نگاهی اعتدال‌گرا در دوره مدیریتی جدید فعالیت کنند.

علی واجد سمیعی درباره علاقه به فعالیت در سینمای کودک گفت: بسیار علاقمندم که برای کودکان و نوجوانان فیلم بسازم. چند فیلمنامه در این حوزه دارم که حتما برای تولید به آنها فکر می‌کنم.

وی افزود: در دوره گذشته مدیریت سینما به امثال من چندان توجهی نشد و میدانی برای فعالیت ما فراهم نبود. مثلا یک فیلمنامه با کیفیت به بنیاد فارابی ارائه کردم، با اینکه به کیفیت آن واقف بودند اما حاضر به کمک نشدند. از طرف دیگر افرادی بودند که به راحتی شرایط فعالیتشان فراهم می‌شد و فارابی به این دسته از افراد توجه داشت.

سمیعی گفت: امیدوارم که در مدیریت جدید سینما اعتدال و پرهیز از افراط را شاهد باشیم. همیشه افرادی چه مدیر چه سینماگر وجود داشته‌اند که نگاه افراطی را اعمال کرده‌اند. نگاه افراطی قطعا به سینما آسیب وارد می‌کند. افرادی با سخت‌گیری و نگاه بسته مانع رشد بستر فیلمسازی برای همه شدند.

این تهیه‌کننده افزود: از طرف دیگر بستر باز، برای برخی سینماگران معنای دیگری دارد و فکر می‌کنند هر کاری دوست داشته باشند می‌توانند انجام دهند. تأکید من بر اعتدال است و اینکه همه سینماگران توجه به منافع ملی و کلیت جامعه را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: چند وقت است که کار نکرده‌ام. تولیداتی که در تلویزیون داشتم هنوز تسویه نشده است. باید ببینیم تلویزیون در ادامه چقدر فعالیت را برای ما آسان می‌کند. امسال امیدوارم که فیلم بسازم.

علی واجد سمیعی تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «نیاز»، «مصایب شیرین» و … است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>