سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ آذر ۱۳۹۷ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

نخستین تصویر از ماهور الوند در سریال «نهنگ آبی»/ ادامه تصویربرداری

nahange-abi

نخستین تصویر از ماهور الوند در سریال نمایش خانگی «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی، تهیه کنندگی سعید ملکان و نویسندگی بهرام توکلی رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما، سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سعید ملکان مراحل تصویربرداری را در تهران پشت سر می‌گذارد. ماهور الوند از جمله بازیگران این سریال است که نخستین تصویر از او رونمایی شده است. الوند در این سریال در کنار ساعد سهیلی و لیلا حاتمی به ایفای نقش می‌پردازد و نخستین تجربه حضور در سریالی برای شبکه نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد.

سریال «نهنگ آبی» از شهریورماه به نویسندگی بهرام توکلی وارد مرحله تولید شده و به زودی در ۳۰ قسمت  درشبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

علاوه بر سعید ملکان، شرکت هنر اول و سرویس وی او دی فیلیمو از سرمایه‌گذاران این سریال هستند و بازیگرانی چون ویشکا آسایش ، حمیدرضا آذرنگ، حسین یاری، مصطفی زمانی، مجید مظفری، فرهاد آئیش ،ماهور الوند، پریوش نظریه، آزاده صمدی، الهام کردا، ستاره پسیانی و دیبا زاهدی در این مجموعه ایفای نقش می کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>