سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۳۹۲ در ۱:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب
فرجی:

سینماهای حوزه هنری طبق ضوابط عمل کردند/ سینماهای حوزه در طرح اکران رمضان

faraji2

مدیر پخش و بازاریابی سازمان توسعه سینمایی سوره تاکید کرد سینماهای حوزه هنری مطالبق قانون در طرح اکران ماه رمضان شرکت می‌کنند.

مدیر پخش و بازاریابی سازمان توسعه سینمایی سوره تاکید کرد سینماهای حوزه هنری مطالبق قانون در طرح اکران ماه رمضان شرکت می‌کنند.
سوره سینما- فارس نوشت: غلامرضا فرجی با اشاره به اکران فیلم‌ها در ماه رمضان در سینماهای حوزه هنری به صورت نیم بها گفت: سینماهای ما براساس ضوابط اعلام شده عمل کردند و در طرح رمضان شرکت دارند.
مدیر پخش و سینماهای حوزه هنری گفت: سینماهای ما  براساس ضوابط اعلام شده عمل کردند و در این طرح  رمضان شرکت دارند. وی در ادامه توضیح داد: سینما سپیده مدت‌هاست که قیمت بلیت آن نیم بهاء است و در این طرح سینماهای بهمن، شاهد و دیگر سینماهای ما براساس بلیت نیم بهاء ارایه شد. سینما استقلال هم طبق مصوبه طرح رمضان عمل می کند. مدیریت سینما آزادی به عهده آقای سعیدی‌پور است و ایشان هم طبق ضوابط عمل می‌کنند. ما به تمام سینماها اعلام کردیم تا زمانی که مخاطب دارند به مخاطب خدمات ارایه دهند.

وی درباره استقبال مخاطب از سینماها گفت: متاسفانه در شرایط فعلی ، فیلم‌هایی که اکران است  پتانسیل مناسب برای جذب مخاطب را (به جز یک یا دو فیلم ) ندارد. باید ببینیم شورای صنفی نمایش برای این وضعیت چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا فیلم جدیدی برای اکران در دستور کار دارند یا خیر.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>