سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۷ در ۳:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

زوج جوانی که بدون بلیت به تماشای فیلم رفتند/ خاطره جشنواره‌ای مدیر سینما استقلال

keshari

حسین کشاری مدیر سینما استقلال تهران، میزبانی از یک زوج جوان در ایام جشنواره فیلم فجر را یکی از بهترین خاطره‌های حرفه‌ای خود می‌داند.

به گزارش سوره سینما، حسین کشاری مدیر سینما استقلال تهران درباره بهترین خاطره‌اش از برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: سال ۷۲ در یکی از سانس‌های جشنواره فیلم فجر، فیلمی به نمایش درآمد که سینما بسیار شلوغ شد. همه بلیت‌ها فروش رفت و داخل سالن حتی برای ایستادن جایی نمانده بود و به خیلی از کسانی که در صف بودند بلیت نرسید. سانس پایانی بود و وقتی نمایش فیلم شروع شد در سینما را بستیم و چراغ‌های سالن انتظار را خاموش کردیم. ناگهان متوجه شدم آقایی جوان هنوز پشت در سینما مانده و به شیشه می‌زند.

او ادامه داد: از من خواست در را باز کنم تا مطلبی بگوید. در را باز کردم و آقای جوان وارد شد و گفت: راستش من سه روز است ازدواج کرده‌ام و خانمم که بیرون ایستاده اولین درخواستش از من این بود که این فیلم را در جشنواره ببینند. به فکر فرو رفتم و راهشان دادم، گفتم: شرمنده‌ام جایی برای نشستن نمانده. خلاصه مرد جوان و همسرش بدون بلیت وارد سالن سینما شده و کلی تشکر کردند.

مدیر سینما استقلال گفت: من آریتمی قلبی دارم و سال ۸۲ دقیقا ده سال بعد از آن شب به دکتر مراجعه کردم و من را برای تست و آزمایش به کلینیکی معتبر فرستادند. در کلینیک  شماره نوبتم را گرفتم و دیدم باید دست کم شش هفت ساعت در نوبت بنشینم. حالم بد بود اما چاره‌ای نداشتم و با حال زار گوشه‌ای از کلینیک نشستم تا نوبتم شود. یک مرتبه دیدم مردی جوان با لبخند و به سرعت به سمت من می‌آید. او گرم و صمیمانه با من سلام و احوالپرسی کرد و حتی من را در آغوش کشید.

کشاری ادامه داد: تعجب کرده بودم، اما به روی خودم نیاوردم، آن مرد از من پرسید برای چه موردی مراجعه کرده‌ام و من  توضیح دادم که حالم مساعد نیست و برای انجام تست و آزمایش آمده‌ام. من را به اتاقی راهنمایی کرد و چون حالم خوب نبود لطف کرده و بدون نوبت و در عرض چند دقیقه کارهایم را انجام داد. من که هنوز او را نشناخته بودم، با خودم فکر می‌کردم این آقا من را از کجا می‌شناسد؟ تا اینکه خودش پرسید: حاج آقا من را به یاد می‌آورید؟ جواب دادم راستش نه! گفت ده سال قبل شما لطف بزرگی به من کردی و باعث شدی مقابل اولین درخواست همسرم شرمنده نشوم.

حسین کشاری گفت: این ماجرا یکی از بهترین خاطراتم از دوران برگزاری جشنواره فیلم فجر است. البته من این کار را به خاطر دل عروس و داماد انجام داده بودم، اما این حس قدرشناسی‌ برایم با ارزش بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>