سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب
کمدین‌ها در «جا به جا»/

توکل‌نیا: «جا به جا» فروش خوبی خواهد داشت/ زورمان به نصب بیلبورد نمی‌رسد

jaa-be-jaa

کارگردان فیلم سینمایی «جا به جا» هزینه بالای نصب بیلبورد را مانع استفاده از این کارکرد تبلیغاتی دانست.

کارگردان فیلم سینمایی «جا به جا» هزینه بالای نصب بیلبورد را مانع استفاده از این کارکرد تبلیغاتی دانست.

علی توکل‌نیا کارگردان «جا به جا» درباره مقدمات اکران این فیلم سینمایی به سوره سینما گفت: آنونس «جا به جا» را آرش معیریان ساخته و دو ماه است که در سینماها پخش می‌شود. تیزر را شاهد احمدلو ساخته مجوز پخشش از تلویزیون را گرفته‌ایم و از روز قبل از اکران در تمام شبکه‌ها پخش می‌شود.

وی افزود: زورمان به نصب بیلبورد نمی‌رسد چون هزینه بسیار بالایی دارد، مگر اینکه بخش فرهنگی و هنری شهرداری به ما کمک کند. در این فیلم حمید لولایی، اکبر عبدی، مهران غفوریان، مهران رجبی بازی می‌کنند. فیلم در گونه طنز جای می‌گیرد و انتظارمان این است که با استقبال مخاطب رو به رو شود. بعد از عید فطر زمان مناسبی برای اکران فیلم است و پیش‌بینی ما از فروش مثبت است.

توکل‌نیا گفت: فیلم درباره یک آدم مفلس است که با یک سردار جنگ اشتباهش می‌گیرند. «جا به جا» تشابهی با «اخراجی‌ها» ندارد و فیلمی دفاع مقدسی نیست. قصه بعد از جنگ می‌گذرد.

توکل‌نیا فیلم‌های «مدیوم»، «نفرین» و … را ساخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>