سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب
مهرانه مهین‌ترابی:

همکاری با شکیبایی در «خانه سبز» مسیر حرفه‌ای‌ام را عوض کرد

0.733178001315817151_taknaz_ir

مهرانه مهین‌ترابی همکاری با زنده یاد خسرو شکیبایی را در تغییر مسیر بازیگری خود موثر دانست.

مهرانه مهین‌ترابی همکاری با زنده یاد خسرو شکیبایی را در تغییر مسیر بازیگری خود موثر دانست.

سوره سینما- ۲۸ تیر در تقویم دوستداران سینما روز تلخی است، روزی که خسرو شکیبایی یکی از مهمترین و بزرگترین بازیگران تاریخ سینمای ایران از میان ما رفت. شکیبایی که سابقه‌ای طولانی در تئاتر داشت، در دهه ۷۰ و با بازی در نقش حمید هامون فیلم سینمایی «هامون» تبدیل به ستاره‌ای محبوب شد، پس از آن با حضور در دو مجموعه «روزی روزگاری» و «خانه سبز» برای مردم و مخاطب عام به چهره‌ای شناخته شده و دوست داشتنی تبدیل شد.

جدا از سبک بازی و حضور دلنشینی که در این مجموعه داشت، جذابیت های ستاره گون شخصیتش کاری کرد که هم مراد بیک «روزی روزگاری» و هم رضای «خانه سبز» به نقاطی روشن و ویژه در کارنامه این استاد بازیگری تبدیل شوند. در سالروز از دست دادنش یادش را گرامی می داریم. خواندن حرف‌های همبازی‌اش در مجموعه به یادماندنی «خانه سبز» خالی از لطف نیست.

مهین ترابی به سوره سینما گفت: درباره خسرو شکیبایی گفتنی ها گفته شده. او بازیگر بزرگی بود و سبک کاری خود را داشت. همه مردم دوستش داشتند و شیرین ترین اتفاق کاری من هم در کنار ایشان رخ داده است. از همبازی شدن با او خیلی چیزها یاد گرفتم و در واقع مرحوم شکیبایی یک عمر تجربه با خود داشت که آن را از کسی دریغ نمی کرد. حضور اودر ادامه مسیر حرفه ای من بی تاثیر نبود و امیدوارم خداوند روح ایشان را قرین رحمت فرماید.

این بازیگر درباره فعالیت های اخیر خود اضافه کرد: نقش کوچکی در سریال آقای سیروس مقدم با نام «بچه‌های نسبتا بد» دارم. نقش یک زن خانه دار که مادر یکی از شخصیت های اصلی است. در حال تصویربرداری این مجموعه هستیم.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>