سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
مخاطب مجموعه‌های رمضانی گسترده هستند/

عباس غزالی: انتظار این میزان استقبال مخاطب را نداشتم

Abbas-Ghazali

بازیگر مجموعه پربیننده ماه رمضان امسال تاکید کرد پیش‌بینی نمی‌کرده این مجموعه تا این حد با استقبال همراه شود.

بازیگر مجموعه پربیننده ماه رمضان امسال تاکید کرد پیش‌بینی نمی‌کرده این مجموعه تا این حد با استقبال همراه شود.

عباس غزالی به سوره سینما گفت: فکر نمی کردم پس از پخش ۱۰ قسمت از سریال توانسته باشیم تا این حد رضایت مخاطب را جلب کنیم. البته به موفقیت کار ایمان داشتم، اما این میزان از لطف مردم واقعا برایم جای تعجب و خوشحالی دارد. باید بگویم با توجه به اینکه به قلم آقای سعید نعمت الله آشنا بودم و پیش از این تجربه شیرین «رستگاران» را با ایشان داشتم، می دانستم بار دیگر یک اتفاق خوب تلویزیونی در شرف رخ دادن است.

وی درباره این روزهای خود توضیح داد: مشغول تصویربرداری ۵ قسمت پایانی سریال «مادرانه» هستیم و لوکیشن فعلی ما شهربازی است. به نظرم همه گروه تا یک روز مانده به پایان ماه رمضان سر کار باشند.

ghazali1

بازیگر نقش فرزاد درباره دلایل موفقیت خود در سریال «مادرانه» توضیح داد: فن و تکنیک بازی خودم به عنوان بازیگر ، نقشی که در فیلمنامه بود به اضافه عواملی که با آنان همکار شدم در ایفای صحیح نقش تاثیر داشت. همیشه باید عوامل مختلف دست به دست هم بدهند تا یک عضو از آن مجموعه دیده بشود. وقتی فیلمنامه را خواندم دیدم با یک درام خانوادگی جذاب رو به رو هستم که به خصوص برای نقش فرزاد بسیار جای کار دارد. من بعد از تجربه خوب «وضعیت سفید» منتظر پیشنهاد خوب بودم و این بار پس از ۲ سال محقق شد، ضمن اینکه تا امروز بازی در یک مجموعه مناسبتی در کارنامه کاری‌ام نداشتم، حالا متوجه می‌شوم مخاطبان ماه مبارک رمضان تا چه حد گسترده هستند و از این بابت خوشحالم.

مجموعه «مادرانه» به کارگردانی جواد افشار با بازی مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، مهرداد ضیایی، آتیلا پسیانی، عباس غزالی، شقایق فراهانی، هستی مهدوی و … ماه رمضان از شبکه سه پخش می‌شود.