سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۳۹۲ در ۲:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب
جاویدی: از انتخاب عیاری راضی‌ام

«ملبورن» موسیقی متن ندارد/ تدوین از نیمه گذشت

Mel-born

نیما جاویدی انتخاب کیانوش عیاری به عنوان مشاور کارگردان «ملبورن» را یکی از اتفاق‌های خوب این فیلم دانست.

نیما جاویدی انتخاب کیانوش عیاری به عنوان مشاور کارگردان «ملبورن» را یکی از اتفاق‌های خوب این فیلم دانست.

جاویدی کارگردان فیلم سینمایی «ملبورن» به سوره سینما گفت: تدوین این فیلم توسط سپیده عبدالوهاب از نیمه گذشته. «ملبورن» موسیقی متن ندارد. موسیقی تیتراژ را هنوز مشخص نکرد‌ایم.

جاویدی در پاسخ به این سؤال که رسیدن به چنین گروهی با این کیفیت کار سختی بود توضیح داد: جمع کردن این گروه چندان سخت نبود اما بهتر می‌دانم این سؤال از خود عوامل پرسیده شود که چرا با من همکاری کردند.

این کارگردان ادامه داد: ایده این فیلمنامه از مدت‌ها در ذهنم بود و نگارش آن ۱۰ ماه طول کشید. با اصولی که من فیلمنامه می‌نویسم این حداقل زمان برای نگارش یک فیلمنامه است. برای مشاوره از همان ابتدا کیانوش عیاری یکی از گزینه‌های جدی‌ام بود و خیلی از این انتخاب راضی‌ام. با شناختی که من از سینمای عیاری داشتم و نیازی که فیلمم داشت عیاری انتخاب خیلی خوبی برای مشاور کارگردان بود.

جاویدی گفت: «ملبورن» یک درام معمایی است. درباره زوجی که در آستانه یک سفر درگیر ماجرایی پیچیده می‌شوند. انشاءالله با این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت.

در «ملبورن» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، نگار جواهریان، پیمان معادی، مانی حقیقی، الهام کردا، روشنک گرامی، ویدا جوان، مارترین شمعون‌پور بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>