سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ بهمن ۱۳۹۷ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

تمدید مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره ملی رویش

ruyesh7

مهلت ارسال آثار دانشگاهی جشنواره رویش و بارگذاری آن‌ها در وبسایت هفتمین جشنواره ملی رویش تا بیست‌ و یکم بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره ملی رویش، کریم پورمرجان – رئیس اداره کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم- از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی رویش خبر داد.

پورمرجان اعلام کرد با توجه به حجم بالای فعالیتهای فرهنگی کانونهای فرهنگی و استقبال دانشگاه‌ها برای ارسال آثار منتخب به هفتمین جشنواره، تاریخ ارسال پیش از این هم یک بار تمدید شده بود. نوبت قبل زمان ثبت و بارگذاری آثار در وبسایت «رویش» از سیزدهم بهمن به هفدهم بهمن ماه تمدید شدا بود؛ اما با توجه به درخواست‌های مکرر دانشگاه‌ها فرصت دوباره‌‌ای در اختیار دانشگاهها قرار گرفت و این تاریخ مجددا تمدید شد.

بنابراین دانشگاه‌ها تا ساعت ۲۴ بیست و یکم بهمن‌ماه فرصت دارند تا آثار برگزیده رویش دانشگاهی را در سایت بارگذاری کنند و در پایان آن روز سایت بسته خواهد شد. به گفته پورمرجان این تاریخ، اخرین مهلت خواهد بود و با توجه به شروع داوری آثار، پس از این فرصت زمان بارگذاری اثار به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

لازم به ذکر است هفتمین جشنواره رویش مختص کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشگاه‌هاست و فقط دانشگاه‌هایی می‌توانند در بخش رقابتی این جشنواره حضور یابند که رویش دانشگاهی را برگزار کرده باشند. هر دانشگاه بدون برگزاری رویش دانشگاهی می‌تواند در بخش غیر رقابتی جشنواره هفتم رویش شرکت داشته باشد. شرایط حضور در جشنواره ملی رویش، دانشجو بودن صاحب اثر و عضویت در کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه‌های کشور است.

هفتمین جشنواره ملی رویش هفته سوم اسفندماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری حجاب برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>