سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ بهمن ۱۳۹۷ در ۵:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

داوری‌های جشنواره فیلم فجر زیر ذره‌بین برنامه «سینماگرام»

cinemagramm

بیستمین قسمت از برنامه «سینماگرام» همراه با بررسی داوری‌های سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

به گزارش سوره سینما، بیستمین قسمت از برنامه سینمایی-تخصصی «سینماگرام» پنجشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در میز خبرگردی برنامه بیستم با حضور دو خبرنگار حوزه سینما ضمن بررسی خبرهای سینمایی در هفته ای که گذشت، حواشی اطراف جشنواره سی و هفتم فیلم فجر بررسی می شود. در این میز شاهرخ دولکو میزبان آرش فهیم و محمدصادق علیزاده خواهد بود.

در میز گفت و گوی ویژه این هفته به دلیل حواشی بسیاری که بر کیفیت نقد فیلم های جاری در برنامه های مختلف تلویزیونی و همینطور مجازی و مکتوب وارد شده است؛ یکی از منتقدین با سابقه و برجسته سینمایی با حضور در برنامه  پیرامون اصول نقد و کیفیت این نقدها گفتگو می کند. در این بخش شاهرخ دولکو میزبان  خسرو دهقان خواهد بود.

همینطور؛ در میز دیگری شاهرخ دولکو میزبان سعید هاشم زاده و پوریا ذولفقاری است تا فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، از دریچه نگاه دو‌منتقد جوان مورد ارزیابی قرار بگیرد.

به سیاق هر هفته میز نقد «سینماگرام» با حضور دکتر امیر حسن ندایی، سعید مستقاثی و خسرو نقیبی پابرجا خواهد بود تا پیرامون داوری های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به ارائه آرا و نظرات خود بپردازند.

«سینماگرام» به تهیه کنندگی میر محمد حسین رضوی پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳ پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>