سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۳۹۷ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
به همت مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری

دوره آموزشی پیچینگ در حال برگزاری است

piching

دوره آموزشی پیچینگ برای شرکت کنندگان در رویازی با حضور مربیانی که تجربه ارائه پیچ در محافل بین‌المللی دارند و آموزش‌های پیچینگ را در کشورهای مختلف دیدند، در حال برگزاری است.

به گزارش سوره سینما، دوره آموزشی پیچینگ برای شرکت کنندگان در رویازی به مدت دو هفته به میزبانی مرکز تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری و با حضور سیاوش جمالی و عطا مهراد به عنوان مربی برگزار می‌شود و تمام شرکت کنندگان پذیرفته شده در رویداد رویازی به صورت گروهی و انفرادی در کلاس‌های آن شرکت خواهند کرد.

بعد از اتمام این دوره‌ها که تا پایان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، تمامی شرکت کنندگان در یک جلسه پیش ارائه (pre pitch) مجددا  ارزیابی می‌شوند تا برای پیچِ نهایی آماده شوند. با مشارکت فعال و اعتماد بخش خصوصی به این رویداد، انجمن‌های مردم نهادی همچون انجمن تولید کنندگان اسباب بازی، انجمن صنفی کارفرمایی صندوق‌ها و نهادهای سرمایه گذاری خطرپذیر، انجمن تولید کنندگان نوشت افزار و انجمن صنفی VOD و IPTV در جلسه پیش ارائه پیچینگ حضور خواهند داشت و نمایندگان آنها از نزدیک شاهد تلاش تولید کنندگان انیمیشن برای ارائه آثارشان هستند.

این جلسه پیش ارائه هفته آینده و در روزهای نهایی بهمن ماه و همزمان با انتهای دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود، پیچِ اصلی شرکت کنندگان در رویازی نیز از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ اسفند و همزمان با جشنواره دوسالانه پویانمایی تهران در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>