سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۷ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
همزمان با برگزاری جشنواره فیلم 100 ؛

کارگاه «چالش‌های تولید وب‌سری‌های مردمی» در پردیس آزادی برگزار می‌شود

kargah_web

همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰، کارگاه «چالش‌های تولید وب‌سری‌های مردمی» توسط محمد ابوالحسنی و علی درخشی در پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی این رویداد سینمایی؛ همزمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ کارگاه «چالش‌های تولید وب‌سری‌های مردمی» توسط محمد ابوالحسنی و علی درخشی از کارگردانان و فیلمنامه نویسان جوان کشور روز چهارشنبه ۸ اسفندماه ساعت ۱۸:۳۰  الی ۱۹:۴۵ در سالن شهر قصه پردیس سینمایی آزادی- تهران برگزار می‌شود.

استفاده از این کارگاه برای عموم آزاد است و علاقمندان می‌توانند طی روزهای برگزاری جشنواره از ۸ تا ۱۰ اسفند علاوه بر استفاده از این کارگاه؛ از سایر کارگاه‌ها و برنامه‌های جشنواره  بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است دوازدهمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌۱۰۰ به همت حوزه هنری و به دبیری علی قربانی طی روزهای ۸ تا ۱۰ اسفند در تهران برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>