سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۳۹۷ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

جایزه ابوالفضل عالی به جوایز جشنواره «هنرجوان» افزوده شد

abolfazl-aali-honare-javan

جایزه زنده یاد ابوالفضل عالی به عنوان یکی از جوایز دائمی جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» به این رویداد افزوده شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، جایزه زنده یاد ابوالفضل عالی که در هفتمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی هنرجوان به علی خارا در بخش عکس اهدا شده بود، به عنوان جایزه ای دائمی به این رویداد حوزه تجسمی شناخته شد.

این جایزه قرار است در هر دوره به یکی از هنرمندان حاضر در جشنواره از بخش های مختلف که بنابر تصمیم داوران آثار آن ها با سیاست ها و رویکردهای جشنواره همخوان بوده است، اهدا شود.

ابوالفضل عالی متولد ۱۳۳۴ در تهران طراح و گرافیست برجسته بود که در سال ۱۳۷۶ دار فانی را وداع گفت. گردآوری کتاب «هنر گرافیک در انقلاب اسلامی»، طراحی پوستر معروف «شب‌های الله‌اکبر»، شرکت در نمایشگاه هفته فرهنگی ایران در پاریس و… از جمله فعالیت های هنری وی بوده است.

نمایشگاه آثار منتخب هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» نیز تا ۲۸ اسفند ماه در نگارخانه های اندیشه و ابوالفضل عالی و گالری های شماره ۱ و ۲ خانه عکاسان دایر است. علاقه مندان می توانند تا تاریخ ذکر شده روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۸ برای بازدید به حوزه هنری مراجعه کنند.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>