سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اسفند ۱۳۹۷ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

جشنواره هنرهای تجسمی «هنرجوان» صاحب تندیس شد

tandis-honare-javan

تندیس جشنواره هنرهای تجسمی «هنرجوان» به جوایز دائمی این رویداد حوزه تجسمی اضافه شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» از هفتمین دوره خود که در بهمن ماه برگزار شد، از تندیس خود که به جوایز دائمی این رویداد اضافه شده است، رونمایی کرد.

این تندیس که توسط سید حمید شریفی آل هاشم ایده پردازی و توسط نادر قشقایی اجرا شده است، طرحی از یک دست را که پرنده ای روی آن قرار دارد، دربرمی گیرد. این طرح همچنین در سایر جوایز جشنواره از جمله نشان ابوالفضل عالی نیز استفاده شده است و مفاهیم رهایی و شکوفایی در طراحی آن مد نظر بوده است.

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» بهمن ماه امسال در حوزه هنری در ۷ رشته مقاله و پژوهش، پوستر و تایپوگرافی، طراحی، تصویرسازی، کارتون، کاریکاتور و عکس  برگزار شد.

نمایشگاه آثار منتخب این رویداد حوزه تجسمی نیز تا ۲۸ اسفند ماه در نگارخانه های اندیشه و ابوالفضل عالی و گالری های شماره ۱ و ۲ خانه عکاسان دایر و امکان بازدید آن در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۸ فراهم است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>