سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۳۹۷ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
رقیه توکلی به سوره سینما گفت:

«تو فقط مادر من باش» قصه تردید مادری در انتخاب است/ تدارک یک فیلم سینمایی تازه

to-faghat-madare-man-bash1

کارگردان فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش» بیان کرد این اثر زندگی مادری است که سر دوراهی گیر کرده و نمی‌داند چه باید کرد و چه انتخابی را انجام دهد.

رقیه توکلی کارگردان سینما که این روزها فیلم کوتاه «تو فقط مادر من باش» با بازی سارا بهرامی را در بخش هنر و تجربه اکران دارد درباره شکل گیری ایده اولیه فیلمش به خبرنگار سوره سینما گفت: روزی با دوستم تلفنی صحبت می کردم متوجه شدم تصمیم گرفته از عشقش جدا شود، فرزندش ناسازگاری می کرده و او بین دوراهی مانده بود اینجا ایده فیلم شکل گرفت و «تو فقط مادر من باش» را تولید کردیم.

فیلم «تو فقط مادر من باش» زندگی مادری است که سر دوراهی گیر کرده و نمی داند چه باید کرد و چه انتخابی را انجام دهد.

to-faghat-madare-man-bash2

این کارگردان در خصوص دشوارترین بخش تولید فیلمش بیان کرد: این بود که باید کار را در زمان مشخصی به تهیه کننده تحویل می دادم چون قبلا قرارداد را بسته بودم اما سارا بهرامی اجرای تئاتر داشت خودم هم در پیش تولید سینمایی «مادری» بودم آن جا هم زمان کافی نداشتم و باید کار ساخته می شد ، مدیریت این زمانبندی دشوارترین بخش بود.

کارگردان «مادری» با اشاره به اهمیت و ارزش اکران فیلم های کوتاه در بخش هنر و تجربه عنوان کرد: من هم مانند هر فیلمساز کوتاه دیگری از این اتفاق خوشحالم، امیدوارم قدمی که هنر و تجربه برای اکران فیلم های کوتاه برداشته ادامه پیدا کند تا مسیر به خوبی پیش برود و شاهد اتفاقات مثبت فراوانی باشیم.

to-faghat-madare-man-bash3

وی در رابطه با جدیدترین فعالیت های خود بیان کرد: دو فیلم کوتاه ساخته ام آثاری که دوستشان دارم و جدیدترین فیلمنامه سینمایی ام را به کمک همکارم فرشاد رضایی نوشته ام که درصورت فراهم شدن بستر مناسب تولیدش را آغاز می کنیم .

توکلی درباره پرداختن به مساءل و مشکلات اجتماعی و آن هایی که دغدغه اصلی مردم است در فیلم هایی که تولید می کنند، گفت : ما هم مانند بقیه درگیر مشکلات و مسائل اجتماعی اطرافمان هستیم و به طور قطع این مسئله ها در آثار ما خود را نشان خواهند داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>