سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۳۹۲ در ۹:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
سومین فیلم منوچهر هادی/

«زندگی جای دیگری است» به نیاوران رسید

Zendegi-jaye-digari-ast

فیلمبرداری فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی در نیاوران ادامه دارد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی در نیاوران ادامه دارد.

مسعود سلامی فیلمبردار این پروژه به سوره سینما گفت: تا امروز حدود ۱۰ جلسه فیلمبرداری داشته‌ایم و این روزها در لوکیشنی در نیاوران کار می‌کنیم. گمان می کنم کار ما تا یک ماه دیگر ادامه داشته باشد.

وی درباره دیگر فعالیت‌های خود اضافه کرد: به تازگی فیلمبرداری فیلم آقای جیرانی با نام «خواب زده‌ها» را به پایان رسانده‌ام. من برای قبول پیشنهادها مثل هر سینماگری ابتدا فیلمنامه را در نظر می‌گیرم. اگر متنی تخت و تک بعدی باشد و احساس کنم نمی‌توانم خلاقیت خاصی در زمینه فیلمبرداری بروز دهم، آن را نمی‌پذیرم. علاقه زیادی به فیلمبرداری آثار صرفا کمدی ندارم، البته کار آخر آقای جیرانی یک کمدی رومنس بود، به همین دلیل در این پروژه همکاری کردم.

«زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی با بازی یکتا ناصر، پارسا  پیروزفر، نیکی کریمی و حامد بهداد داستان داود، بهیار مجرب بیمارستان را روایت می کند که بیماران مبتلا به مرگ را احیا می‌کند اما اکنون مرگ به سراغ او آمده است. منوچهر هادی پیشتر فیلم‌های سینمایی «قرنطینه» و «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>