سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۳۹۲ در ۹:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب
داستان شبکه تلویزیونی ایرانی خارج از کشور/

حامد کلاهداری با همکاری تاجیکستان سریال می‌سازد

Hamed-Kolahdari

حامد کلاهداری مجموعه‌ای را در تاجیکستان کارگردانی می‌کند.

حامد کلاهداری مجموعه‌ای را در تاجیکستان کارگردانی می‌کند.

کلاهداری درباره این متن به سوره سینما گفت: برادرم به تازگی نگارش متن سریالی با نام «شبکه» را آغاز کرده و پس از پایان و کسب مجوز آن را کلید می زنیم. هنوز مشخص نیست این سریال برای پخش از کدام شبکه تهیه شود، اما قطعا آن را به شبکه نمایش خانگی نخواهیم سپرد.

وی در مورد داستان این سریال در حال نگارش توضیح داد: یک شبکه تلویزیونی با عوامل ایرانی در تاجیکستان راه اندازی می شود و خانواده هایی از ایران برای پیوستن به آن به تاجیکستان مهاجرت می کنند و این آغاز ماجراهایی است. این پروژه به لحاظ پروداکشن بسیار عظیم است.

کارگردان «شاباش» درباره فیلم خود افزود: «شاباش» روزهای پایانی تدوین را می گذراند و به زودی وارد مرحله صدگذاری خواهد شد. به زودی فیلم جدید دیگری کلید خواهم زد که آن هم نوشته هادی کلاهداری است و تم خانوادگی دارد. هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ایم، اما داستان حول محور اختلاف دو خانواده است که به طور اتفاقی بر سر مساله‌ای با هم درگیر می‌شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>